تایید رسوایی کلینتون

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۳۸۴


وال‌استریت‌ژورنال:

این روزنامه یکی از تیترهای صفحه اول خود را به مساله جنجال بر سر ایمیل‌های کلینتون اختصاص داده است. بر این اساس، اخیرا 100صفحه از بازرسی‌های مربوط به رسوایی ایمیل‌های کلینتون ازسوی اف‌بی‌آی منتشر شده است. این اسناد مرتبط با تحقیقات و بازرسی‌های اف‌بی‌آی درباره سوءمدیریت کلینتون در قبال اطلاعات طبقه‌بندی شده است. سازمان اف‌بی‌آی از ماه‌ها پیش برای انتشار روند تحقیقات خود در این زمینه تحت‌فشار قرار گرفته بود. جیمز کمی رییس سازمان اف‌بی‌آی پیش از این سوء‌مدیریت هیلاری کلینتون را یک اشتباه خوانده و توصیه کرده بود که نباید علیه وی پرونده قضایی درباره این رسوایی ایمیلی تشکیل شود. براساس این گزارش، هیلاری کلینتون در خلال دوران وزارت خود 11گوشی بلک‌بری داشته که همه آنها به ایمیل وی متصل بودند. اف‌بی‌آی همچنین متذکر شده که کلینتون و دستیارانش درباره مدیریت اطلاعات طبقه‌بندی شده کاملا بی‌ملاحظه عمل کرده بودند.


فایننشیال تایمز:

مساله سهام دولت بریتانیا در بانک سلطنتی اسکاتلند به تیتر یک این روزنامه تبدیل شده است. بر این اساس، به نظر می‌رسد که برای دومین‌بار در طول 6ماه گذشته، میزان اختیار بریتانیا برای فروش سهامی که در این بانک دارد، مشخص شده است. پیش از این نیز گفته شده بود که در زمان خرید سهام بانک سلطنتی اسکاتلند در سال2008، دولت انگلیس بابت هر سهم، 500پنس پرداخت اما ارزش هر سهم ‌اکنون 8/354پنس است. اگرچه خرید سهام بانک سلطنتی اسکاتلند در سال2008 و فروش آنها در سال جاری، میلیاردها پوند زیان دربر دارد، بانک سرمایه‌گذاری روچیلد اعلام کرده به‌علت سودآوری بانک در چند سال اخیر و بالا رفتن ارزش دارایی‌های آن، انتظار می‌رود 14میلیارد پوند بیشتر به خزانه بازگردد.


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان به دیدار رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اختصاص دارد. گفته می‌شود زین‌الدین زیدان در ترکیب بازی جدید تغییراتی را به وجود آورد. این روزنامه پیش‌بینی کرده، خامس رودریگز به میدان برود اما این احتمال که ایسکو در ترکیب قرار بگیرد، بسیار بیشتر است. تنها نگرانی مادریدی‌های برای این بازی هولیگان‌های لهستانی است. این روزنامه همچنین به دیدار سویا و دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اشاره کرده است. دینامو هفت سال است که در بازی‌های خانگی در لیگ قهرمانان پیروز نشده است. تیتر دیگر این روزنامه حضور فرناندو تورس در ترکیب اصلی دیدار اتلتیکومادرید و روستوف است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر