اخبار

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۳۳۰

نیک شارژ بانک سامان برای شارژ سیم‌کارت‌ اعتباری

بانک سامان در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به ازای هر بار خرید شارژ مستقیم 50 تومان به حساب خیریه دهش‌پور واریز می‌کند.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، براساس توافق صورت‌ گرفته با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، در ازای هر بار خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن ‌همراه از خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان مبلغ 500 ریال به عنوان کمک هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان به حساب خیریه دهش‌پور واریز می‌شود.

براساس این گزارش در خدمت فروش شارژ مستقیم، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند فقط با وارد کردن شماره تلفن، سیم‌کارت مورد نظر را به ‌صورت مستقیم شارژ کنند و نیازی به وارد کردن رمز 16رقمی شارژ نیست.

این گزارش حاکی است، دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، منوی خرید شارژ و انتخاب گزینه شارژ مستقیم با وارد کردن شماره 11رقمی تلفن ‌همراه و مبلغ مورد نظر، شارژ دلخواه را خریداری کنند.

این گزارش می‌افزاید، مبلغ اختصاص یافته به خیریه توسط بانک سامان تامین می‌شود و از این بابت هزینه اضافه‌یی از مشتریان دریافت نخواهد شد و خریداران شارژ فقط با هر بار خرید شارژ، بانک سامان و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را در این کار خیر همراهی می‌کنند.


راه‌اندازی نسخه جدید تلفن بانک ملت

نسخه جدید تلفن بانک ملت با اعمال تغییراتی در نسخه قبلی، نصب و راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی و افزایش سطح رضایت مشتریان، نسخه جدید تلفن بانک را طراحی و عملیاتی کرد.

براساس این گزارش، امکان خرید شارژ GPRS ایرانسل، ورود به سامانه با اکسس کارت، درخواست دسته چک، صدور حواله کارت سوخت، تامین موجودی چک برگشتی، استعلام وضعیت دسته چک پیش از صدور، استعلام قبوض پرداخت شده، امکان بازپرداخت تسهیلات سایر مشتریان، امکان لغو بازپرداخت منظم تسهیلات، امکان حواله به خود و دیگران با اکسس کارت، دریافت کارت مجازی برای تسهیلات، امکان همزمان‌سازی یک ‌بار رمز «OTP» و امکان ابطال درخواست دسته چک پیش از صدور در مرکز ازجمله خدمات قابل ارائه به مشتریان در نسخه جدید تلفن بانک ملت است.

در عین حال در نسخه جدید، شعار بانک ملت نیز تغییر کرده و ستون نام واریز‌کننده و شناسه واریز به صورتحساب تلفن بانک اضافه شده

است.

این گزارش حاکی است، تلفن بانک ملت با شماره ۸۱۳۲-۰۲۱ آماده خدمات دهی به مشتریان در طول ساعات شبانه‌روز است. مشتریان بانک ملت می‌توانند با مراجعه به شعبه افتتاح‌کننده حساب نسبت به فعال‌سازی این خدمت اقدام کنند.


تصویب بیش از 770 میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت

بانک صنعت و معدن در نیمه نخست سال جاری تسهیلاتی بالغ بر 7هزار و 700میلیارد ریال را برای پرداخت به طرح‌های کوچک و متوسط کشورمان به تصویب رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن رقم یاد شده در مقایسه با مبلغ 6 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات مصوب این طرح‌ها در مدت مشابه سال قبل بیانگر18درصد رشد در زمینه یاد شده است. گفتنی است، بیش از 16درصد از تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال گذشته به طرح‌های کوچک و متوسط پرداخت شده است.


دیدار اعضای اتاق بازرگانی با بانک صنعت و معدن

هیاتی متشکل از اعضای اتاق بازرگانی ایران و انگلیس با حضور در بانک صنعت و معدن با حسین عسکری عضو هیات‌مدیره این بانک دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، در این دیدار که برای دستیابی به راه‌های افزایش میزان همکاری دو کشور انجام شد، عسکری به تشریح قابلیت‌های کشورمان برای مشارکت‌های اقتصادی و صنعتی پرداخت.

وی ضمن بیان تاریخچه‌یی از خدمات بانک صنعت و معدن که اخیرا وارد شصتمین سال فعالیت خود شده، افزود: 16درصد از سهم تسهیلات اعطایی به صنایع کشورمان به این بانک تعلق دارد. عسکری تصریح کرد: در سال‌های2014 و 2015 میلادی بانک صنعت و معدن بیش از 9میلیارد دلار LC برای طرح‌های صنعتی کشور گشایش کرده، 6هزار و 300پروژه را به تصویب رسانده و 480پروژه را به اتمام رسانده است.

عضو هیات‌مدیره بانک صنعت و معدن بااشاره به تامین مالی پروژه‌های زیربنایی توسط این بانک نظیر نیروگاه، فولاد، قطار سریع‌السیر و... گفت: بانک صنعت و معدن تنها بانک توسعه‌یی کشور در بخش صنعت و معدن است و بیشترین تمرکز خود را بر بخش خصوصی قرار داده است.

وی درخصوص روند کاهش تورم در کشور بیان داشت: باتوجه به سیاست‌های مناسب، مدیریت مالی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دولت، پیش‌بینی می‌شود که نرخ تورم سیر نزولی داشته باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر