برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از مساله قومیت‌ها

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۳۱۸

وزیر کشور با بیان اینکه قومیت‌ها در کشور به بهترین شکل با صمیمیت و عشق به میهن با یکدیگر زندگی می‌کنند، گفت: هرکس یا جریانی بخواهد از مساله قومیت‌ها سوءاستفاده کند با او یا آن جریان به‌شدت برخورد خواهد شد. به گزارش ایسنا، رحمانی‌فضلی وزیر کشور به‌همراه مقیمی قائم‌مقام وزیر و معاون سیاسی وزارت کشور و سامانی معاون پارلمانی این وزارتخانه روزگذشته در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان حضور یافت.

شهریاری نماینده زاهدان سوالی درمورد علت عدم تقسیمات استان سیستان‌وبلوچستان به دو یا سه استان مطرح کرد و در توضیح سوالش، گفت: باتوجه به فقر، عدم توسعه و وسعت بسیار زیاد این استان ضرورت دارد مرزبندی تغییر کند و به یک یا دو استان تقسیم شده تا بتواند ضمن کمک به توسعه منطقه مشکلات را رفع کند.

وزیر کشور در پاسخ گفت: هر کس یا جریانی بخواهد از مساله قومیت‌ها سوءاستفاده کند با او یا آن جریان به‌شدت برخورد خواهد شد. قومیت‌ها در کشور ما به بهترین شکل با صمیمیت و عشق به میهن با یکدیگر زندگی می‌کنند. افتخار همه ما این است که تحت لوای جمهوری اسلامی هستیم. وی گفت: وزارت کشور در زمینه تقسیمات کشوری به‌ویژه در تقسیمات استانی به هیچ عنوان ورود پیدا نکرده و سیاست دولت هم این نیست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر