برخورد راهداری و پلیس با باک‌های اضافی اتوبوس‌ها

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۲۹۰

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌یی کشور گفت: باک اضافی خلاف است و علاوه بر امنیت، ایمنی وسیله نقلیه را نیز به خطر می‌اندازد از این رو، سازمان راهداری با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه سخت‌گیری‌های جدی داشته و هیچ‌گونه مسامحه‌یی نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، شهرام آدم‌نژاد افزود: حدود 64 هزار خودرو عمومی که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بودند، اخطار دریافت کردند و به رنگ خاکستری درآمدند. به این ترتیب به آنها فرصتی سه ماهه دادیم تا با اصلاح وضعیت بیمه‌یی خود همچنان سوخت یارانه‌یی را داشته باشند؛ در غیر این صورت از این لیست حذف خواهند شد.

آدم‌نژاد تاکید کرد: در سیستم قبلی(طرح جامع سوخت) هنگامی که ماشین پس از سوخت‌گیری در یک جایگاه وارد جایگاه بعدی می‌شد و سوخت‌گیری می‌کرد برای ما امکان رصد وجود نداشت؛ اما با امکان برخط شدن جایگاه‌های سوخت و نیز کنترل آنلاین معاینه فنی توسط نیروی انتظامی دیگر چنین امری امکان‌پذیر نیست. در مورد باک‌های اضافی درحال حاضر کنترل بسیاری شدیدی در کشور وجود دارد. باک اضافی خلاف است و علاوه بر امنیت، ایمنی وسیله نقلیه را نیز به خطر می‌اندازد. سازمان راهداری با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه سخت‌گیری‌های جدی داشته و هیچ‌گونه مسامحه‌یی نخواهند داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر