اخبار

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۲۹

صعود کشتیرانی ایران

در رتبه‌بندی جهانی

ناوگان حمل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جدیدترین رده‌بندی بین‌المللی با دو پله صعود در رتبه 19 دنیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مانا، موسسه تحقیقاتی کلارکسون لندن در آخرین رتبه‌بندی مالکان کشتی‌های کانتینربر جهان، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را با دو پله صعود، در رده 19 جهان قرار داد. بنا به گزارش ماهیانه موسسه تحقیقاتی کلارکسون، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) برای دومین ماه متوالی با مالکیت مجموع تناژ حمل برابر با 92,674تی‌ای‌یو در رتبه نوزدهم جدول مالکان کشتی‌های کانتینری جای دارد. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در میان مالکان کشتی‌های کانتینربر در مدت مشابه سال قبل در رتبه 23 قرار داشت.


کاهش تصادفات اتوبوس‌های شرکت واحد تهران

برابر آمارهای به دست آمده توسط کارشناسان تصادفات شرکت واحد، میزان تصادفات فوتی و جرحی 6 ماهه اول سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کاهش داشته است.

به گزارش مهر، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام این خبر گفت: تصادفات فوتی ۱۷درصد و تصادفات جرحی ۲۳درصد کاهش داشته که علت آن را می‌توان در همکاری شهروندان در جهت اجرای مقررات همچنین رعایت قوانین و مقررات از جانب همکاران به ویژه رانندگان شرکت واحد عنوان کرد. وی ادامه داد: آموزش علمی و عملی اتوبوسرانان به کمک مراجع دانشگاهی همچنین کنترل و نظارت عوامل شرکت واحد و گسترش سیستم‌های هوشمند نظارت تصویری و کنترل تخلفات وسیله مراکز کنترل ترافیک و اجرای مقررات توسط راهور از عوامل تاثیرگذار بر روند کاهش تصادفات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت است.


تمهیدات جدید برای سفر دریایی زائران اربعین به عراق

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفته است، در اربعین امسال علاوه بر مرز دریایی خرمشهر، زائران اربعین حسینی می‌توانند از طریق بندرگاه آبادان و اروندرود، راهی بندر بصره شوند و از آنجا عازم عتبات عالیات شوند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفته است برای رفاه حال زائران اربعین حسینی، مرز دریایی آبادان برای تردد زائران تعیین شده است. عبدالله نظرپور خبر داده است که در اربعین امسال، علاوه بر مرز دریایی خرمشهر، زائران اربعین حسینی می‌توانند از طریق بندرگاه آبادان و اروندرود راهی بندر بصره شوند و از آنجا عازم عتبات عالیات شوند. وی گفت: امسال زائران اربعین حسینی علاوه بر مرزهای زمینی چذابه و شلمچه، از طریق دو مرزدریایی خرمشهر و آبادان راهی عتبات عالیات خواهند شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر