مدیرعامل جدید پتروشیمی شازند منصوب شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۱۸

مرکزی براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت پتروشیمی شازند ابراهیم ولدخانی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی شازند معرفی و منصوب شد. به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند، در جلسه تودیع و معارفه‌یی که با حضور مشایخی رییس هیات‌مدیره پتروشیمی شازند در سالن کنفرانس دفتر مرکزی تهران به‌طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با مجتمع اراک برگزار شد، ابتدا غریب‌پور ضمن تقدیر و تشکر از تمام همکاران طی مدیریتش، برای تمام آنها آرزوی موفقیت کرد و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حال و گذشته شرکت، افزود: یکی از شعارهای ما در این مدت توکل بر خدا و انجام درست کار درست بود، که انصافا تمام تلاش خود را نیز درراستای تحقق این شعار به‌کار گرفتیم و به‌حق با توکل به خدا توانستیم بر بسیاری از مشکلات پیش‌آمده فائق آییم.

غریب‌پور در ادامه بااشاره به موفقیت‌های کسب شده در شرکت، اظهار کرد: مدیریت تلاش فراوانی در این موضوع داشت که پرداخت حقوق و مزایای کارکنان طبق روال و زمان مشخصی باشد و توانسته این موضوع را تحقق بخشد و ضمن پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان، تمام بدهی‌های شرکت (مانند سود سهام) را نیز به‌موقع پرداخت کند.

وی اظهار کرد: قطعا در سمت جدید در کنار پتروشیمی شازند خواهم بود و از هیچ تلاشی در جهت اعتلای این مجموعه دریغ نخواهم کرد.

غریب‌پور در حکمی براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به‌عنوان عضو جدید هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی منصوب شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر