اجرای 3هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۱۷

خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی‌های عمرانی دولت یازدهم در بخش‌های گوناگون در حال به‌بار نشستن است و دامنه وسیعی از طرح‌های عمرانی در بخش‌های گوناگون کشورمان در نیمه نخست سال95 عملیاتی شده است. باتوجه به اهمیت بحث تامین و توزیع گاز در توسعه پایدار استانی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی بااشاره به اجرای حدود 3هزار و 819کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان خراسان‌جنوبی گفت: 358کیلومتر از شبکه مزبور در 6ماهه نخست امسال در استان اجرا شده است.

فرشید دشتی در گفت‌وگو با «تعادل» در بیرجند با بیان مطلب فوق افزود: برای توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، بیش از 3هزار و 819کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و 720کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: از این میزان شبکه اجرا شده 2هزار و 214کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و یک‌هزار و 605کیلومتر شبکه روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برای تامین گاز مطمئن و پایدار مشترکین گاز در استان تاکنون بیش از 720کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا و همچنین از ابتدای امسال نیز 2شهر و 34روستا در استان خراسان‌جنوبی گاز‌دار شده است.

شایان ذکر است تاکنون 19شهر و 166روستا مشتمل بر 90درصد خانوار شهری و 30درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر