محو شدن ترامپ

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۵۷

تایم:

این روزنامه جلد خود را به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری امریکا اختصاص داده است. جلد روی این مجله که صورت ترامپ را در حال آب شدن نشان می‌دهد، اشاره به رسوایی‌های اخیر او و انتشار گزارش‌هایی برای نشان دادن چهره واقعی او دارد. بر این اساس، با انتشار ویدئوی اظهارات رکیک «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، به نظر می‌رسد که راه برای دیگر رسانه‌ها جهت انتشار هرآنچه در مورد سوابق اخلاقی وی دارند، باز شده است چراکه به تازگی 2زن علیه ترامپ شهادت داده و او را به تعرض جنسی متهم کرده‌اند؛ مساله‌یی که ترامپ به کلی آن را تکذیب کرده است.


اکونومیست:

نشریه اکونومیست جلد و سرمقاله خود را به مساله انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا اختصاص داده است. نکته‌یی که این نشریه بیان کرده است، پایمال شدن سیاست‌های نانوشته در امریکا از سوی نامزد جمهوری‌خواهان یعنی ترامپ است. اما این نشریه در عین حال بیان کرده که حتی اگر کلینتون رییس‌جمهور شود، به دلیل مناظره‌های اخیر و تاختن هردو نامزد علیه یکدیگر، این احتمال وجود دارد که او چندان مورد اعتماد و علاقه مردم نباشد. این نشریه پیش از این نیز اشاره کرده بود که حزب جمهوری‌خواه امریکا با تاریخچه 160ساله خود دست به تصمیم‌گیری‌های درخشانی زده و برای خود حیثیت و اعتبار خریده است. اما به نظر می‌رسد با انتخاب ترامپ، این اعتبار را به کلی زیرسوال ببرد چراکه پیروزی ترامپ فاجعه‌یی برای جمهوری‌خواهان، امریکا و جهان است.


وال‌استریت ژورنال:

یکی از تیترهای صفحه اول این روزنامه به سرنخ‌های تازه‌یی از پولشویی مالزی اشاره کرده است. این روزنامه به بررسی‌های تازه پلیس فدرال اشاره و عنوان کرده این احتمال وجود دارد که پول دریافت شده از خیریه مالزی به تاجری داده شده که در خدمت برخی از خانواده نخست‌وزیر مالزی بوده است. این مساله درحقیقت پولشویی بزرگ مالزی را به دولت این کشور مرتبط می‌داند. در همین حال، چندی پیش گفته شد اف‌بی‌آی بر این باور است که ۱۰۰میلیون دلار از بودجه فیلم «گرگ وال استریت» که لئوناردو دی کاپریو از بازیگران آن بود و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ساخته شد، از یک صندوق سرمایه دولتی مالزیایی به دست آمده باشد اما تهیه‌کننده مالی این فیلم این اظهارات را رد کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر