افت قدرت اقتصادی بریتانیا

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۸۰۷


فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به سقوط رتبه بریتانیا در میان قدرت‌های برتر اقتصادی جهان اختصاص داده است. گزارشی که این روزنامه به آن استناد کرده گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول است که فرانسه را به نسبت بریتانیا، کشوری با اقتصاد بزرگ‌تری خوانده است. این گزارش در حالی است که بریتانیا در مدت اخیر با چالش برگزیت روبه‌رو بوده و همین مساله سبب تاثیرپذیری اقتصاد این کشور شده است. اخیرا برخی هشدارها از جمله صحبت‌های وزیر دارایی این کشور حاکی از آن بود که در دو سال آینده، مشکلات اقتصادی گریبان بریتانیا را خواهد گرفت.


نیویورک‌‌تایمز:

مساله مناظره معاونان ترامپ و کلینتون، نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا از جمله مواردی است که نیویورک‌تایمز به آن اشاره کرده است. بر این اساس، در حالی که کمی بیش از یک ماه تا انتخابات سراسری ریاست‌جمهوری باقی است، نخستین مناظره گزینه‌های دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون برای پست معاونت رییس‌جمهور برگزار شده است. «مایک پنس» و «تیم کین» با شرکت در تنها مناظره گزینه‌های معاونت ریاست‌جمهوری امریکا در مورد موضوعات مختلف صحبت کردند. در بخشی از مناظره گزینه کلینتون برای پست معاونت رییس‌جمهور درباره برجام گفت که دولت دموکرات امریکا «برنامه هسته‌یی ایران را کنترل کرد. گزینه ترامپ برای پست معاونت رییس‌جمهور در اظهارنظری درباره وضعیت حلب سوریه تصریح کرد که «امریکا باید به اهداف رژیم اسد حمله نظامی کند.»


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان به صحبت‌های مارکوس یورنته اختصاص دارد. هافبک آلاوس گفته است: «تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم در رئال‌مادرید بازی کنم. زین‌الدین زیدان می‌خواست من در مادرید بمانم اما در نهایت، جدایی من نیز به صورت قرضی را بهتر دید. » این نشریه به خاویر تباس اشاره کرده است. با برگزار نشدن انتخابات ریاست لالیگا، تباس یک بار دیگر به عنوان رییس این لیگ انتخاب خواهد شد و چهار سال دیگر در این سمت باقی خواهد ماند. این روزنامه به عملکرد کوکه اشاره کرده و گفته است که هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید بیش از همه در لالیگا پاس داده است. او در مجموع 561پاس داده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر