انتشار آلبوم جدید «رستاک» بعد از ماه صفر

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۸۰۴

سیامک سپهری سرپرست گروه «رستاک» با اشاره به اینکه آلبوم جدید گروه «رستاک» پس از ماه صفر منتشر می‌شود از پرداختن به 7منطقه ایران در آلبوم جدید این گروه موسیقی سخن گفت.

سپهری با اشاره به جدیدترین فعالیت‌های این گروه موسیقی گفت: هم‌اکنون مشغول آماده کردن آلبوم جدید گروه «رستاک» هستیم. وی ادامه داد: آلبوم جدید گروهمان هم‌اکنون در مراحل آماده‌سازى نهایی به سر می‌برد. سپهری تصریح کرد: البته حدود سه ماه قبل کارهای مربوط به آلبوم صوتی به طور کامل انجام شده و هم‌اکنون در مراحل پایانی تدوین بخش تصویر هستیم. وی اظهار کرد: آلبوم جدید گروه «رستاک» در قالب دو لوح فشرده شامل یک مجموعه صوتى و یک مجموعه تصویرى منتشر خواهد شد.

سرپرست گروه موسیقی «رستاک» در ادامه صحبت‌های خود افزود: آلبوم جدید گروه «رستاک» 7 قطعه دارد که از 7 منطقه مختلف کشور انتخاب شده‌اند و برخی از آنها جزو منطقه‌هایی هستند که تاکنون گروه ما به آنها نپرداخته است و برخی دیگر از مناطق را پیش‌تر هم در زمینه کارهایمان مورد توجه قرار داده‌ایم. سپهری یادآور شد: موسیقی بلوچستان و موسیقى مناطقى از جنوب کشور ازجمله بخش‌هایی است که در آلبوم جدید به آنها پرداخته‌ایم. وی خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر بیشترین زمان گروه به آماده کردن آلبوم جدید اختصاص پیدا کرده بود و از این جهت زمان کمترى براى برگزاری اجرای زنده داشته‌ایم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر