انتشار آلبوم «تاج» با همکاری اردشیر کامکار

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۵۲

تاج با اشاره به اینکه آلبوم «زهی عشق» را با همکاری اردشیر کامکار آماده انتشار دارد، از کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف پس از ماه صفر سخن گفت. به گزارش میزان، وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی گفت: چند آلبوم موسیقی آماده انتشار دارم که تصور می‌کنم در خوشبینانه‌ترین حالت پس از ماه‌های محرم و صفر روانه بازار موسیقی شود.

وی ادامه داد: در این راستا آلبوم «زهی عشق» را همراه با استاد اردشیر کامکار و همچنین آلبوم «ازبرگ‌ها» با اشعاری از حمید حافظی را که استاد حمید متبسم در این اثر جواب آواز مرا داده‌اند، را هم آماده انتشار دارم. تاج در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: همچنین آلبومی را آماده انتشار دارم که نام آن یا «ایران» یا «وطن» یا عنوانی در همین رابطه خواهد بود که در این اثر با بهمن فریادرس همکاری داشته‌ام.

این خواننده موسیقی ایرانی همچنین یادآور شد: آلبوم «درعشق زنده باید» با همکاری مجید مولانیا نیز اثر دیگری است که امیدوارم پس از ماه‌های محرم و صفر منتشر شود. تاج اظهار کرد: آلبوم «ازکوچ‌تارهایی» با همکاری ستار هشیاری‌پور اثر دیگری است که آماده انتشار دارم. بسیاری از این آلبوم‌ها از چند سال پیش آماده انتشار است اما تاکنون روانه بازار موسیقی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صحبت‌هایی برای برگزاری تور کنسرت‌ها پس از ماه صفر صورت گرفته و قرار است در شهرهای مختلفی روی صحنه بروم اما هنوز شهرها قطعی نشده است.

بر اساس این گزارش، همکاری تاج با کامکار در حالی است که اردشیر کامکار همواره برای گسترش هرچه ‌بیشتر قابلیت‌های ساز کمانچه کوشیده است. وی با استفاده از تکنیک‌های خاص ویلن و پوزیسین‌های ویلن روی ساز کمانچه توانست چهره‌‌یی دیگر از این ساز به ‌نمایش بگذارد. در این راستا، قطعات ابوالحسن صبا را در دو اثر به یاد صبا و بر تارک سپیده، به‌کمک کمانچه و ارکستر به اجرا درآورد. وی در «برتارک سپیده»، با تکیه بر توانایی‌های خود دست به ابتکارات بدیعی زده و از این رهگذر کمانچه را به ‌سازی فوق‌العاده تاثیرگذار و وجدآور مبدل کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر