رتبه نخست بخش کشاورزی برای مرکزی

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۱۸

مرکزی نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل نام‌گذاری ‌کرده‌اند و باید در این راستا از جهاد کشاورزی استان مرکزی تشکر کرد که این شعار را با جدیت پذیرفته و درنتیجه به عزتمندی دست یافته و استان مرکزی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد و این دستاورد ثمره زحمات کشاورزان است چراکه محصولات از مزارع این افراد خارج شده و با مدیریت اعمال شده این موفقیت جمعی کسب شده است.

آیت‌الله شیخ حسن عالمی در بیست و هشتمین گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر و چهاردهمین یادواره 75شهید سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: نام، یاد و خاطره شهدا در کشور همواره باید احیا شده و توسعه یابد تا نسل جوان این ملت، همچنین نسل‌های آینده آن با این فرهنگ، اندیشه و اعتقادات پرورش یابند.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی نیز دراین همایش گفت: باید تلاش کرد تا معضل کم‌آبی و گسترش کویر را به حداقل برسانیم و با آفاتی که اقتصاد و منابع کشور را مورد تهدید قرار داده‌ مقابله کنیم. بهره‌برداری از آب، خاک و محصولات نیازمند تدبیر و اندیشه است و این امر به عهده محیط‌زیست، صنایع، بانک‌ها، نهادهای حمایتی، پشتیبانی مجلس و سایر موارد است.

وی عنوان کرد: کشاورزی امروز باید با نگاهی یکپارچه دیده شود؛ چراکه عرصه کشاورزی امروز برای گذران معیشت نیست و نباید به افرادی‌ که از این طریق تامین معیشت می‌کنند ضربه‌یی وارد شود اما برای اداره این عرصه در کشور و تامین تغذیه، سلامت مواد غذایی، امنیت غذایی و سایر موارد نهایت همکاری‌ها انجام شود یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه در این قالب گنجانده می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر