احداث توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۱۷

آذربایجان شرقی با توجه به اهمیت طرح‌هایی که به نوعی توسعه حمل و نقل عمومی را هدف قرار داده‌اند، هر نوع فعالیت عمرانی در این حوزه می‌تواند زمینه‌های توسعه پایدار را در استان‌های مختلف فراهم کند. شهرداری منطقه5 با 10‌میلیارد ریال اعتبار توقفگاه اتوبوسرانی را در مسیر شرق تبریز احداث کرده که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

یعقوب هوشیار، شهردار منطقه5 تبریز با اعلام این مطلب گفت: برای فراهم ساختن فضایی برای تعمیر و سرویس کاری اتوبوس‌های شرکت واحد توقفگاهی در مسیر شرق تبریز طراحی شده است.

وی افزود: این پروژه یکی از نیازهای اساسی شرکت واحد اتوبوسرانی بود تا در اسرع وقت به نیازهای سیستم حمل و نقل عمومی شهر جهت تعمیر، خدمات رسانی کنند.

وی تصریح کرد: توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز با هدف تمرکززدایی توقف ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌ها در میدان آذربایجان، همچنین رعایت پدافند غیر عامل احداث شده است.

شهردار منطقه5 تبریز در ادامه با بیان اینکه با افتتاح این پروژه از میزان تردد اتوبوسهای میدان بسیج در معابر کاسته می‌شود گفت: با بهره‌برداری از توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز بخش از اتوبوسهای شرق، شمال شرق و جنوب شرق ناوگان شرکت واحد در این محل جهت تعمیر استقرار خواهند یافت. مهندس هوشیار با اشاره به اینکه مساحت پروژه 2هکتار است، گفت: توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز شامل ساختمان اداری به مساحت 130متر مربع، سکوهای تعمیر و چاله‌های سرویس کاری است که برای این پروژه 10‌میلیارد ریال هزینه شده است

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر