جهش بورس نیویورک

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۴۶۶

وال‌استریت ژورنال:

مساله بهبود بازار سهام امریکا از جمله تیترهای صفحه اول این روزنامه است. وال‌استریت عنوان کرده که بازار سهام امریکا بهترین فصل خود را در سال جاری میلادی پشت سر گذاشته است. بخشی از دلایل مثبت بودن نوسانات این بازار، مساله امید به بهبودی اقتصاد امریکاست که در گزارش وال‌استریت نیز به آن اشاره شده است. پیش از این در برخی گزارش‌ها عنوان شده بود که بازار سهام امریکا رشد چندانی را در سال جاری میلادی شاهد نبوده است. بر این اساس به نظر می‌رسد که رشد این بازار در سه ماه پایانی 2016 می‌تواند، امیدی برای اقتصاد امریکا باشد.


فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک نسخه آخرهفته خود را به بحران بانک آلمانی اختصاص داده و عنوان کرده است که به نظر می‌رسد این بانک از بحران عبور کرده است. بر این اساس، دادگستری امریکا تحقیقاتی را درباره فعالیت‌های بانک آلمانی دویچه بانک در سال ۲۰۰۸ آغاز کرده است. مقامات قضایی ایالات متحده ادعا می‌کنند که این نهاد مرتکب فروش اوراق بهادار دارای مشکل و فریب سرمایه‌گذاران شده است. دستگاه قضایی برای حل و فصل این دعوی حقوقی، مبلغی بالغ بر ۱۴میلیارد دلار طلب کرده بود. اما آخرین خبرها از توافق طرفین برای پرداخت ۵میلیارد و ۴۰۰میلیون دلار جهت توقف تحقیقات حکایت دارد. با این وجود هنوز احتمال دارد در این مبلغ تغییراتی ایجاد شود.


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی به بازگشت ایسکو به تیم ملی اسپانیا اختصاص دارد. لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا هافبک رئال‌مادرید را به تیم ملی دعوت کرد. سرمربی لاروخا درباره او گفته است: «ایسکو بازیکن مورد علاقه ماست و من به او اعتماد دارم. تنها نگرانی‌ام کم بازی کردنش در مادرید است. » بر این اساس، هافبک اسپانیایی از سوپرجام اروپا در ترکیب اصلی مادرید حضور نداشته است. خوسه ماریا کایخون نیز از بازیکنان جدید فهرست لاروخاست. آتش گرفتن اتومبیل کوین مگنوسن، راننده دانمارکی پیش از مسابقات فرمول یک مالزی از دیگر عناوین این روزنامه است. این روزنامه به احتمال حضور نداشتن سرخیو راموس در ترکیب اصلی دیدار رئال‌مادرید و ایبار نیز اشاره کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر