خانه «خانم داتفایر» حراج می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۳۷۲

خانه «خانم داتفایر» فیلم مشهوری که رابین ویلیامز بازیگر آن بود، به قیمت 4.5میلیون دلار برای فروش گذاشته شد. به گزارش مهر، خانه‌یی که لوکیشن فیلم «خانم داتفایر» در سان‌فرانسیسکو بود، برای فروش گذاشته شده است.

این خانه که به خاطر ساخته شدن فیلم پرطرفداری که رابین ویلیامز در آن در نقش یک خانم خانه‌دار ظاهر شده بود مشهور است، به قیمت 4.5میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است. مالکان فعلی، این خانه را سال ۱۹۹۷ به مبلغ 1.395میلیون دلار خریده بودند و همواره به علاقه‌مندان فیلم اجازه داده بودند تا از این خانه دیدار کنند.

رابین ویلیامز که به دلیل ابتلا به افسردگی شدید به زندگی‌اش خاتمه داد و بازیگر شماری از مشهورترین فیلم‌های کمدی از جمله همین فیلم بود، جایزه اسکار نقش مکمل را برای بازی در فیلم درام «ویل هانتینگ خوب» در سال ۱۹۹۷ در کنار مت دیمون و بن افلک در نقش معالج روان درمان مت دیمون دریافت کرد.

فیلم «خانم داتفایر» از فیلم‌های محبوب تاریخ سینماست و سال ۱۹۹۳ ساخته شده و یک کمدی خانوادگی است. این فیلم کمدی، خانوادگی و در عین حال احساس‌برانگیز ساخته کریس کلمبوس است که سازنده «تنها در خانه» و نیز دو قسمت نخست «هری پاتر» است. رابین ویلیامز در ۶۳سالگی در حالی دست به خودکشی زد که ساخت ادامه‌یی بر این فیلم مدتی بود که مطرح بود. این بازیگر بزرگ و محبوب از بیماری‌های متعددی رنج می‌برد که افسردگی و پارکینسون از جمله آنها بود.

خانم داتفایر فیلمی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی کریس کلمبوس است. در این فیلم رابین ویلیامز، سالی فیلد، پیرس برازنان و متیو لارنس بازی کردند. خانم داتفایر در سال ۱۹۹۳ برنده‌ «اسکار بهترین چهره‌پردازی» شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر