اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۲۷۶

عملیات اجرایی 2واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین

قزوین| همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید، در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، عملیات اجرایی ساخت 2واحد تولیدی در شهرک کاسپین قزوین آغاز شد. به گزارش ایرنا، کلنگ ساخت فاز2 واحد تولیدی ویتانا، تولید‌کننده انواع بیسکویت، کراکر و ویفر با یک هزار و 500میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد. با ساخت این واحد تولیدی، 300فرصت شغلی مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود. فاز یک این واحد تولیدی در مرحله نصب ماشین‌آلات قرار داشته و با بهره‌برداری از آن یک هزار فرصت شغلی در منطقه فراهم خواهد شد. در این مراسم همچنین عملیات اجرایی واحد تولیدی ایکول لجستیک، تولید‌کننده محصولات شوینده با 980میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. سرمایه‌گذار این واحد تولیدی، خارجی بوده و توسط سرمایه‌گذاران ترکیه انجام می‌شود.


طرح پیش‌فروش خودرو ساندرو استپی

از بهمن و اسفند

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: با هدف ایجاد امکان خرید محصول جدید سایپا و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، طرح پیش‌فروش خودرو ساندرو استپ وی در ماه‌های بهمن و اسفند از ساعت 10صبح شنبه، دهم مهرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در پی استقبال بی‌نظیر مشتریان از خودرو ساندرو استپ وی، گروه سایپا اقدام به پیش‌فروش مجدد این محصول کرده است. وی افزود: با هدف ایجاد امکان خرید مشتریان شرکت سایپا، پیش‌فروش ماه‌های بهمن و اسفند، صرفا برای مشتریان و از طریق ثبت‌نام اینترنتی اعلام شده و در این ثبت‌نام هر کد ملی یک بار امکان خرید دارد. تقی‌زاده تصریح کرد: در این طرح فروش برای کسانی که قبلا سابقه خرید این خودرو را دارند، امکان خرید وجود نخواهد داشت؛ ضمنا بسته به میزان استقبال و تقاضای بازار این روش ادامه خواهد یافت. وی افزود: مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که امکان خرید به نرخ مصوب از طریق سایت شرکت سایپا با هدف جلوگیری از ایجاد بازار سیاه ادامه خواهد داشت و در این طرح، برای جلوگیری از سوءاستفاده و بهره‌برداری بهتر مشتریان گرامی، امکان صلح وجود ندارد. معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: مشتریان محترم جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی اینترنتی

www.saipagroup.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند. گفتنی است، فروش این محصول با قیمت 52میلیون و 500هزار تومان در ابتدای هفته جاری آغاز شده که با استقبال بی‌نظیر هموطنان در مدت نیم ساعت، تعداد 4000دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.


تقدیر از اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار گلستان

گرگان| علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به کسب عنوان اتحادیه برتر ملی در سال٩٥ توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار استان گلستان با اهدای لوح تقدیری از خدمات این تشکل تعاونی تقدیر کرد. حسینی، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار گلستان گفت: در استان گلستان ۶٩شرکت حمل و نقل بار در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی داریم که از نظر کمی ٢١‌درصد آنها در بخش تعاون هستند. وی افزود: ٢٠٠نفر نیروی انسانی نیز در این تعاونی‌ها به صورت مستقیم فعالیت کرده و 2هزار راننده سهام‌دار نیز در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند. مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار استان گلستان تصریح کرد: ١١هزار و ٣۶١راننده و 4هزار نفر درمجموع زیرنظر اتحادیه حمل‌ونقل بار استان گلستان هستند. حسینی گفت: در بخش ناوگان نیز مجموعا 7هزار و ۵٧۴دستگاه فعال در استان داریم که 4هزار دستگاه در بخش تعاون فعال هستند.


برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

ساری| به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان بسیج کارمندی استان، مراسم باشکوهی با حضور پرشور کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد. در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت شهید زارع و هماهنگی اداره روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری برگزار شد، مدیرکل محترم، معاونان ایشان و جمع کثیری از بسیجیان و کارکنان اداره کل حضور داشتند. آقای دکتر سلیلی از هادیان سیاسی سپاه کربلا به‌عنوان سخنران مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، درخصوص علل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و شرایط فعلی و تغییر استراتژی دشمن و تهاجم فرهنگی و تولید برنامه‌های گوناگون در شبکه‌های اجتماعی با هدف فروپاشی خانواده‌های ایرانی، سخنرانی کردند.


برداشت 14هزار تن محصول زرشک در خراسان جنوبی

بیرجند| رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی پیش‌بینی کرد امسال 14هزار و 260تن محصول زرشک از 12هزار و 830هکتار باغ‌های بارور این گیاه در استان برداشت شود. هاشم ولی‌پور مطلق دیروز ارزش محصول زرشک تولیدی استان را یک‌هزار و 507میلیارد ریال ذکر کرد. وی بیان کرد: به دلیل افزایش دمای هوا در تابستان، وقوع تگرگ و سرمازدگی، برداشت محصول زرشک نسبت به سال گذشته 10 تا 15‌درصد کاهش خواهد داشت. به گفته وی، برداشت محصول زرشک از مهرماه شروع شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد، شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، درمیان و بیرجند تولیدکنندگان عمده این محصول هستند. وی عنوان کرد: سطح زیر کشت باغ‌های زرشک استان 14هزار و 780هکتار است که امسال 12هزار و 830هکتار آن بارور است. در سال زراعی گذشته از 14هزار و 228هکتار باغ‌های بارور استان، 16هزار و 500تن محصول زرشک به ارزش یک‌هزار و 567میلیارد ریال توسط 30هزار بهره‌بردار برداشت شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر