تداوم محرومیت‌زدایی روستایی در اولویت قرار می‌گیرد

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۲۷۳

خراسان رضوی

باتوجه به اهمیت طرح‌های که به نوعی محرومیت‌زدایی در سطح روستاهای کشورمان را در دستور کار قرار داده‌اند؛ برنامه‌ریزی‌های اجرایی این بخش باید با هماهنگی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در دستور کار قرار بگیرد در همین خصوص مدیرعامل جدید شرکت گاز خراسان رضوی اولویت کاری خود را تداوم محرومیت‌زدایی و توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی عنوان کرد. سیدحمید فانی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با پایان عملیات گازرسانی به ۶۹۶ روستای خراسان‌رضوی طی سال‌های آینده بیش از نیم‌میلیون نفر به آمار مصرف‌کنندگان گاز استان افزوده خواهد شد.

وی شتاب عملیات گازرسانی در خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با بهره‌برداری از این تعداد روستا به‌زودی بیش از یکصدهزار خانوار در قالب نیم‌میلیون نفر گازدارخواهند شد.

فانی همکاری سازمان‌های دولتی و مشارکت‌ مردمی را دو بازوی یاری‌کننده خدمتگزاران مردم در شرکت گاز دانست و توزیع متوازن این نعمت الهی و محرومیت‌زدایی از مناطق کمتربرخوردار استان را هدف اصلی فعالان صنعت گاز در خراسان رضوی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با یادآوری حمایت خوب وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در توسعه شبکه‌های گاز در این استان اضافه کرد: طی سه سال گذشته بیش از 328 روستا با جمعیتی بالغ‌بر 59هزار و 524 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند. فانی در پایان با یادآوری زحمات مهندس صادقی مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان رضوی در پیشبرد اهداف شرکت ملی گاز ایران در این استان، اولویت کاری خود را تداوم محرومیت‌زدایی و توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی این استان عنوان کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر