سرانجام برکت به خرمشهر و آبادان رسید

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۲۷۰

با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، یک‌هزار و 870واحد مسکن محرومین بهسازی و مقاوم‌سازی شده، دیروز (چهارشنبه) در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. از این تعداد واحد مسکونی، ۹۶۰واحد در روستاهای آبادان و ۹۱۰واحد در روستاهای خرمشهر قرار دارند.

این مراسم با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد. محمد مخبر در این مراسم اظهار کرد: با تاکید مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هر چه در توان دارد برای کمک به استان خوزستان درراستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی استان انجام می‌دهد. استان خوزستان در سال‌های جنگ تحمیلی ضربات فراوانی را متحمل شد و اینک وقت آن رسیده تا مشکلات اشتغال و بیکاری استان برطرف شود.

وی پیگیری‌های استاندار خوزستان در جهت محرومیت‌زدایی را قابل‌تقدیر دانست و افزود: استاندار خوزستان به‌طور جدی به‌دنبال ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی است و این روحیه تواضع مدیریت استان را نشان می‌دهد. هم‌اکنون 2هزار و 7طرح عمرانی و اقتصادی در استان خوزستان ازسوی این ستاد در حال اجراست و برای سال آینده نیز یک‌هزار طرح عمرانی و اشتغالزایی در استان پیش‌بینی شده است که این طرح‌ها با اعتبار یک‌هزار و 155میلیارد تومان اجرا می‌شود.

مخبر تصریح کرد: تلاش‌های ما در جهت ایجاد اشتغال برای 21هزار نفر در سطح خوزستان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا 4سال آینده محقق خواهد شد. ایجاد این اشتغال در سطح استان خوزستان بدون شک تحول عظیمی را در استان ایجاد خواهد کرد. وی همچنین به رشادت‌های آیت‌الله جمی در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: جا دارد از رشادت‌های این روحانی بزرگوار و تلاشگر در طول دفاع مقدس و در دوران حیاتش تقدیر کرد.

براساس تفاهمنامه سال1394 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)،‌ سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 4هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای جنگ زده و تخریب شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، در دستور کار قرار گرفت که یک‌هزار و 870واحد آن دیروز (چهارشنبه) به بهره‌برداری رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر