اتحاد برای خرید توییتر

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۶۲

فایننشیال تایمز:

مساله احتمال خرید توییتر به تیتر یک این روزنامه تبدیل شده است. بر این اساس، در ماه‌های اخیر توییتر درباره شیوه اداره این شبکه ‌اجتماعی با انتقادات متعددی مواجه شده است. با کاهش محبوبیت سود این شرکت هم رو به کاهش رفته است. مخاطبان و کاربران این شبکه هم از شیوه‌های به کار رفته برای مبارزه با اذیت و آزارهای مجازی که توییتر انتخاب کرده، چندان راضی نیستند. به نظر می‌رسد اذهان عمومی آماده شنیدن این خبر بود که شرکتی بزرگ‌تر پیدا شود تا هدایت این شبکه اجتماعی محبوب را به‌عهده بگیرد. در این شرایط خبری پخش شده که حاکی از ورود گوگل به مذاکرات برای خرید توییتر است. پخش شدن این خبر اثر مثبتی روی سرمایه‌گذاران داشته، به شکلی که باعث افزایش قابل‌توجه ارزش سهام توییتر شده است.


فیگارو:

تیتر یک این روزنامه فرانسوی به ادامه نگرانی‌ها درخصوص احتمال شکست سوسیالیست‌ها در انتخابات فرانسه اختصاص دارد. این گزارش فیگارو درحالی است که پیش از این نیز، نخست‌وزیر فرانسه اعضای حزب حاکم این کشور را به همسویی بیشتر با هدف پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری فرا خوانده بود و نسبت به شکست سوسیالیست‌ها ابراز نگرانی کرده بود. «مانوئل والس» نخست‌وزیر فرانسه گفته بود که رویکرد و اقدامات برخی اعضای حزب سوسیالیست به محو شدن این حزب در انتخابات2017 منجر خواهد شد. نخست‌وزیر فرانسه بااشاره به لزوم حفظ اتحاد اعضا افزود که اگر تدبیری جدی اتخاذ نشود و اعضا به دیدگاه مشترک نرسند راستگرایان و راستگرایان افراطی اداره دولت و مجلس را به دست خواهند گرفت.


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان به بازگشت لوکا مودریچ به فهرست دعوت‌شدگان مادرید برای دیدار با لاس پالماس اختصاص دارد. کیلور ناواس پس از دوری چند ماهه دوباره در این لیست قرار گرفته است. این روزنامه همچنین به نیمار اشاره کرده است. بر این اساس، احتمال زندانی شدن بازیکن برزیلی بارسلونا وجود دارد. دادگاه ملی درخواست باز شدن دوباره پرونده نیمار را کرده است. از دیگر مسائلی که این روزنامه به آن اشاره کرده، نتایج و دیدارهای هفته ششم لالیگاست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر