اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۳۵

هدایا و تخفیف‌های استثنایی رایتل به بازدید‌کنندگان ایران تلکام 2016‌

تهران| رایتل با هدایای متنوع و ارزشمند به همراه تخفیف‌های استثنایی و معرفی محصولات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی از 4 تا 7 مهرماه 95 پذیرای بازدیدکنندگان تلکام 2016 است. به گزارش روابط‌عمومی رایتل، این اپراتور با هدایای متنوع و ارزشمند به همراه تخفیف‌های استثنایی و معرفی محصولات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی از 4 تا 7 مهر ماه 95 پذیرای بازدیدکنندگان تلکام 2016 است. گفتنی است، تمام بازدیدکنندگان با مراجعه به وب‌کیوسک‌های نظرسنجی می‌توانند کد 100درصد تخفیف دریافت سیم‌کارت اعتباری یا دیتای رایتل را دریافت کنند. همچنین مشترکان رایتل می‌توانند بسته یک گیگابایتی اینترنت را به عنوان هدیه انتخاب کنند. علاوه بر این علاقه‌مندان و طرفداران آخرین فناوری‌های ارتباطی می‌توانند با بازدید از غرفه‌های رایتل در قرعه‌کشی روزانه جایزه‌های ارزشمند شامل گوشی هوشمند تلفن‌همراه، تبلت، مودم‌های (3G/4G) و بسته‌های بلندمدت اینترنت شرکت کنند. همچنین تمام بازدیدکنندگان از غرفه‌های رایتل می‌توانند، بسته‌های آغازین متنوع سیم‌کارت دیتا با امکان انتخاب مودم‌های (3G/4G) را تا 246 هزارتومان تخفیف و بسته‌های بلند‌مدت دایمی و اعتباری ویژه نمایشگاه را خریداری کنند. لازم به ذکر است، کسانی که تمایل دارند با حفظ شماره‌ تلفن‌، اپراتور خود را به رایتل تغییر دهند، کافی است به غرفه رایتل در نمایشگاه مراجعه و بعد از تکمیل فرم‌های ترابردپذیری، عضوی از خانواده رایتل شوند و همانند دیگر مشترکان که به خانواده رایتل می‌پیوندند، بسته آغازین به ‌عنوان هدیه از رایتل دریافت کنند.


موفقیت در کسب رتبه برتر ارزیابی

عملکرد دستگاه‌های اجرایی

‌اراک| شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1394 دستگاه‌های اجرایی این استان موفق به کسب رتبه اول شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی این شرکت در ارزیابی عملکرد سال 1394 دستگاه‌های اجرایی استان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه اول شد. گفتنی است، این ارزیابی هر ساله توسط استانداری استان مرکزی در بین دستگاه‌های اجرایی این استان صورت می‌گیرد.


شهردار ساری آرزوهای دیرینه مردم شهر را برآورده می‌کند

ساری|یوسف‌نژاد نماینده ساری و عضو هیات رییسه مجلس دهم از پروژه عظیم زیرگذر فرح‌آباد بازدید کرد. یوسف‌نژاد که در این بازدید از سوی شهردار و رییس شورای شهر مرکز استان مازندران همراهی می‌شد طی مصاحبه‌یی با تجلیل از اقدامات عبوری طی چهارسال گذشته از پروژه زیرگذر فرح‌آباد به عنوان یک اثر ماندگار و اثرگذار یاد کرد و گفت: این پروژه در کنار دیگر اقدامات شهرداری ساری کاری است بزرگ و راهگشا که می‌تواند در توسعه مرکز استان و حتی مازندران سهم بسزایی داشته باشد. وی با تاکید بر این مطلب که زیرگذر فرح‌آباد یک پروژه ملی محسوب می‌شود، افزود: به همین دلیل شاهد همکاری خوب دیگر دستگاه‌ها با شهرداری هستیم و من هم به عنوان نماینده این مردم شریف به همشهریانم قول می‌دهم مانند گذشته در حمایت از این مدیر شایسته که من چون برادرم دوستش می‌دارم از هیچ اقدامی دریغ نورزم، ضمن آنکه جا دارد باز هم از سوی همگان حمایت شود. این عضو هیات رییسه مجلس دهم آنگاه با اشاره به پروژه بزرگ تعریض خیابان منتهی به امامزاده عباس که پس از پنجاه سال آغاز شده است، تاکید کرد: مهدی عبوری تمام آرزوهای مردم این شهر را در پیوند با حفظ آثار تاریخی، فرهنگی و مذهبی محقق می‌کند.


شرکت مخابرات استان مرکزی پیشرو در کسب رتبه‌های برتر

‌اراک| در مراسم رونمایی از برنامه تحول پنج‌ساله شرکت مخابرات ایران از مدیران شرکت‌ها و استان‌های برتر در 6گروه تقدیر شد. بنا بر این گزارش، شرکت مخابرات استان مرکزی در گروه میزان تحقق درآمد درحوزه دیتا موفق به کسب رتبه اول و در گروه میزان تحقق سودعملیاتی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.در این مراسم از ملک حسینی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.


بخشودگی دیرکرد و سودبانکی

جامعه صیادان مازندران

‌ساری| معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: دیرکرد و سودبانکی تسهیلات زیر یک میلیارد ریالی شرکت‌های تعاونی صیادی پره استان بخشیده شده است. عباسعلی شیخ‌تبار دیروز تعداد شرکت‌های صیادی پره استان مازندران را 54 شرکت اعلام کرد و افزود: تمام این شرکت‌ها معرفی شده از سوی شیلات به بانک‌ها از تسهیلات بانکی زیر یک میلیارد ریالی بهره‌مند هستند. وی با بیان اینکه دولت دیرکرد و سود بانکی این شرکت‌ها را متقبل شده است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که میزان صید ماهیان استخوانی در فصل گذشته نسبت به فصل ما قبل، پیش از 47درصد کاهش داشته است، این حمایت مورد تایید دولت قرار گرفت. وی بیان داشت: شرکت‌های صیادی پره می‌توانند علاوه بر دریافت تسهیلات جدید، بدهی‌های خود را با شرایط جدید قسط‌بندی کنند.


کیش می‌تواند قطب مهم اقتصادی باشد

کیش| معاون دبیرکل در کمیته شهرداری شهر «شن جن» چین گفت: جزیره کیش با وجود وسعت کم، ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد و می‌تواند به قطب مهم اقتصادی، گردشگری و بازرگانی تبدیل شود. هیاتی اقتصادی از شهر «شن جن» چین روز گذشته در نشستی با مدیران اقتصادی، سرمایه‌گذاری، بازرگانی، صنایع سازمان منطقه آزاد کیش با ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره کیش آشنا شدند. «لی شین وی» معاون دبیرکل در کمیته شهرداری شن جن، این شهر را نوپا و جوان با قدمتی 36ساله عنوان کرد و گفت: با وجود جوانی طی این مدت پیشرفت‌های زیادی داشته است. وی با بیان اینکه نقاط مشترکی بین شن‌جین و کیش وجود دارد، اظهار کرد: جزیره کیش شباهت زیادی به هنگ‌کنگ دارد.

مشاهده صفحات روزنامه