واگذاری سرویس دیتافون و طرح تخفیف بستر فیبر نوری در نمایشگاه تلکام 2016

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۲۶

شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 2016 سرویس دیتافون را به متقاضیان واگذار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمدرضا بیدخام مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی شرکت گفت: متقاضیان با خرید این سرویس می‌توانند همزمان از امکانات تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت (ADSL) استفاده کنند. وی درخصوص تعرفه استفاده از سرویس دیتافون افزود: تعرفه تلفن ثابت و هزینه سرویس اینترنت پرسرعت مطابق با مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است.

وی همچنین از طرح تخفیف بستر فیبر نوری برای سرویس‌های دیتای تجاری توسط شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام خبر داد.

سخنگو و مدیرکل روابط عمومی گفت: طرح تخفیف بستر فیبر نوری به همراه یکی از سرویس‌های دیتای تجاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی اعلام کرد: با توجه به درآمد حاصل از سرویس‌های تجاری خریداری شده جهت هزینه‌های اجرای فیبر نوری مشترکینی که قرارداد خود را حداقل 3ساله تنظیم کنند تا سقف 100درصد از تخفیف بهره‌مند می‌شوند. بیدخام با بیان این مطلب که پس از دریافت ضمانتنامه از مشترک هزینه بستر فیبر نوری بصورت اقساط به همراه هزینه‌های ماهیانه سرویس تجاری دریافت می‌شود گفت: متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند از تاریخ 4 لغایت 7مهرماه به سالن6 نمایشگاه بین‌المللی تلکام مراجعه کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر