رقیب تازه برای کلینتون

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۵۸۰


وال‌استریت‌ ژورنال:

این روزنامه یکی از گزارش‌های صفحه اول خود را به مساله انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا اختصاص داده است. آن‌طور که این روزنامه گزارش داده، با مسائلی که اخیرا برای کلینتون پیش آمده است، بیشتر جوانانی که قصد دارند در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند، به سمت نامزدهایی به غیر از ترامپ و کلینتون روی آورده‌اند. نظرسنجی‌های تازه در این رابطه نشان می‌دهد که حالا شخص سوم در این رقابت‌ها در حال پیش‌روی از دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری امریکاست.


فیگارو:

یکی از گزارش‌های صفحه اول فیگارو به کاهش محبوبیت مرکل در آلمان اشاره دارد. این مساله که بارها در روزنامه‌ها مطرح شده است، بیشتر به دلیل دفاعی است که او از سیاست‌های حمایت از مهاجران داشته است. بر این اساس، آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد نیمی از کسانی که از آنها نظرخواهی شده، نامزدی دوباره مرکل را به عنوان صدراعظم بعد از سال ۲۰۱۷ رد کردند. گمانه‌زنی‌ها قوت می‌گیرد که آیا او در یک دور جدید انتخابات خود را نامزد خواهد کرد یا نه. براساس این نظر سنجی ۴۲‌درصد خواهان باقی ماندن این سیاست‌مدار از حزب دموکرات مسیحی آلمان به عنوان صدراعظم کشور در دور جدید هستند. در میان دو حزب متحد سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی آلمان، ۷۰‌درصد برای یک دور جدید از او حمایت می‌کنند و ۲۲‌درصد دیگر آن را رد می‌کنند.


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان به رکورد زین‌الدین زیدان اختصاص دارد. سرمربی فرانسوی با رئال مادرید 15پیروزی پیاپی کسب کرده است و می‌تواند این هفته شانزدهمین پیروزی‌اش را به دست آورد. مادرید نیمی از بازی‌ها را با بیش از سه گل به پایان رسانده است. از زمانی که سرمربی فرانسوی به این تیم آمده است، مادرید 6 امتیاز بیشتر از بارسلونا و 10 امتیاز بیشتر از اتلتیکومادرید کسب کرده است. عنوان دیگری که در این روزنامه به چشم می‌خورد، پذیرفته شدن فرجام‌خواهی مادرید است. این نشریه به پذیرفته شدن فرجام‌خواهی مادرید نیز اشاره کرد. بازیکنان زیر 18سال مادریدی اجازه بازی کردن پیدا کردند. این روزنامه همچنین به نخستین دیدار هفته چهارم لالیگا نیز اشاره دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر