از پیشنهاد وزیر استقبال می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۳۱۰

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر انتقال بیمارستان‌ها به بیمه‌ها استقبال می‌کنیم، گفت: باید منتظر ماند که این پیشنهاد در عمل تا چه حد عملی و جدی است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی همتی درباره اظهارات چندی پیش وزیر بهداشت مبنی بر پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر انتقال بیمارستان‌ها به بیمه‌ها و تولی‌گری مدیریت منابع و سیاست‌گذاری از سوی این وزارتخانه اظهار کرد: این موضوع یک پیشنهاد است و فاصله تا زمان عملیاتی شدن آن بسیار زیاد است. باید منتظر ماند که این پیشنهاد در عمل تا چه حد عملی و جدی است اما به عنوان سازمان تامین اجتماعی از این موضوع استقبال می‌کنیم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارتقای هتلینگ 48بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان سال خبر داد و گفت: سال گذشته 22بیمارستان در این برنامه قرار گرفتند و توانستیم هتلینگ بیمارستانی را در آنها برای افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان ارتقا دهیم.

همتی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در قالب برنامه استراتژیک، راهبردهایی برای بهبود وضعیت درمانی در نظر دارد که به تدریج درحال اجرای آنهاست و ارتقای هتلینگ بیمارستانی نیز ازجمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه جایگزینی کارت هوشمند به جای دفترچه بیمه نیز ازجمله طرح‌های مهم تامین اجتماعی در بخش درمان است، اظهار کرد: این طرح به صورت آزمایشی از دو ماه گذشته در تهران به اجرا درآمده است و به تدریج شمار بیمارستان‌های مجری طرح را افزایش می‌دهیم. همتی افزود: یکپارچگی اطلاعات درمانی بیمه‌شدگان، امنیت در انتقال اطلاعات نسخه و بیماری افراد، مدیریت هزینه و جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها در دفترچه‌ها و اسناد پزشکی ازجمله محاسن اجرای طرح کارت هوشمند هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر