مشوق‌های توسعه گردشگری به‌زودی تشریح می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۳۰۹

در همایش سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری به سوالات سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی پاسخ داده می‌شود همچنین مشوق‌ها و حمایت‌های دولت برای توسعه صنعت گردشگری در این همایش برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهد شد.

به گزارش«تعادل» به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی سعید شیرکوند، معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و رییس شورای سیاست‌گذاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری گفت: پس از موفقیت دولت تدبیر و امید در مناقشه میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 بر سر مساله هسته‌یی و اجرایی شدن برجام، مذاکرات زیادی بین شرکت‌های خارجی به خصوص شرکت‌های اروپایی که در زمینه گردشگری فعالیت‌های گسترده‌یی داشتند با ایران آغاز شد. شیرکوند ادامه داد: بسیاری از این سرمایه‌گذاران به همراه هیات‌های خود یا به طور مستقل به ایران سفر کردند تا با شرکت‌های ایرانی و سازمان میراث فرهنگی برای حضور در بخش گردشگری کشورمان مذاکره کنند.

رییس شورای سیاست‌گذاری همایش ادامه داد: این افراد و گروه‌ها خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در مورد فضای سرمایه‌گذاری در ایران بودند و به همین دلیل برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با همکاری هلدینگ سرمایه‌گذاری گردشگری تامین اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی انجام شد. وی افزود: در این همایش به سوالات سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی پاسخ داده می‌شود همچنین مشوق‌ها و حمایت‌های دولت برای توسعه صنعت گردشگری در این همایش برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهد شد.

یادآور می‌شود، همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ۱۱و ۱۲مهر ماه با حضور مقامات ارشد کشور برگزار می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر