نخستین نمایشگاه بین‌المللی لبنیات و صنایع وابسته

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۹۹

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی برای ارائه دستاوردهای تولیدی، خدماتی و اقتصادی کشور، مسوولان اجرایی و تقنینی باید از هر نوع حرکتی که منجر به توسعه مناسبات ارتباطی اهالی اقتصاد ایران با فعالان اقتصادی سایر کشورها می‌شود، استقبال کنند. براین اساس صبح روز گذشته نخستین نمایشگاه بین‌المللی لبنیات و صنایع وابسته با حضور مقامات و مسوولان ذی‌ربط و همچنین علاقه‌مندان و مشتاقان این بخش در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران نخستین نمایشگاه بین‌المللی لبنیات و صنایع وابسته با حضور خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران و هیات همراه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

همچنین اسفهبدی معاون وزیر ، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسوولان مذکور را همراهی می‌نمودند. این گزارش حاکی است: در نخستین نمایشگاه بین‌المللی لبنیات و صنایع وابسته تعداد 29 شرکت داخلی و یک شرکت آلمانی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 3,000 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید شیر، ماست، کره، خامه، کفیر، بستنی، پودر شیرخشک و دیگر محصولات لبنی و ماشین‌آلات مربوطه را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. این نمایشگاه با هدف معرفی تولید‌کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی (مواد اولیه - محصول ساخته شده) سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی، ایجاد زمینه همکاری‌های مشترک بین تولید‌کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان و ترغیب برندهای مطرح صنایع غذایی جهان به سرمایه‌گذاری در ایران برگزار می‌شود.

قابل ذکر است این نمایشگاه تا روز جمعه 26 شهریور ماه 1395 ادامه خواهد یافت که علاقه‌مندان و متخصصین محترم می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر از آن بازدید به‌عمل آورند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر