پرده‌برداری از انتقال تصاویر مرکز مدیریت راه‌ها

۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۷۳۸

ساری احمد آفرین محمدزاده مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان مازندران از انتقال تصاویر دوربین‌های کنترل جاده‌یی و دوربین‌های پلاک‌خوان و ثبت تخلف به مرکز فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: توسعه سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند در دستور کار این اداره کل برای ارتقای ایمنی و حفظ جان کاربران جاده است. آفرین محمدزاده افزود: جاده‌های استان مازندران به‌دلیل قرارگرفتن در کریدور شمال به جنوب، شرق به غرب همچنین وجود دریای مازندران و جنگل‌ها و به لحاظ گردشگری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌ها و محورهای شریانی در اولویت اول قرار دارد. وی تصریح کرد: حضور پلیس‌راه در جاده‌ها امنیت آن را دو چندان می‌کند و تعامل حمل‌ونقل و پلیس و راهداری در کاهش تصادفات و شدت آن و رسیدگی به‌موقع نقش موثری دارد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران با تاکید بر اهمیت توسعه دوربین‌های نظارتی و کنترلی بیان داشت: باتوجه به تردد بسیار بالا در محورهای استان مازندران، توسعه دوربین‌های ثبت تخلف و ثبت سرعت همچنین دوربین‌های نظارتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار میرفیضی در این مراسم ضمن بیان عملکردهای مختلف مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی استان به اهمیت سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌های استان اشاره کرد و باتوجه به نقش ارزنده آن توسعه هر چه بیشتر این سامانه‌ها را موردتاکید و نیاز اعلام کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر