حاشیه‌های حضور روحانی در جمع دانشجویان

۱۳۹۳/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۴۹

ابتدا محمود نیلی احمدآبادی، سرپرست دانشگاه تهران برای سخنرانی به پشت تریبون دعوت شد. آخرین سخنران قبل از سخنرانی رییس‌جمهور، نجفی سرپرست وزارت علوم بود. نجفی گزارش آماری از وضعیت دانشجویان و رشد علمی کشور ارایه کرد. حین سخنرانی رییس‌جمهور برخی از دانشجویان با پلاکاردهای مقوایی پیام خود را بدون کلام به رییس‌جمهور رساندند. این دانشجویان در تمام مدتی که رییس‌جمهور سخنرانی می‌کرد، مطالبات خود را روی کاغذ بالا گرفته بودند که در این پلاکاردها نوشته شده بود «آقای روحانی منتظر تحقق وعده‌هایتان هستیم»، «دانشگاه، پادگان نیست آقای رییس‌جمهور»، «امید بذر هویت ماست».

«روزرخ» دانشجویی که برای سخنرانی در این مراسم انتخاب شده در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «متنی را آماده کرده بودم که در این مراسم قرائت کنم اما به دلایل مسایل امنیتی اجازه ندادند که آن متن را با خودم داخل بیاورم که این صحبت‌های دانشجو مورد تشویق حضار قرار گرفت».

رییس دولت یازدهم همچنین درکنایه‌یی بورسیه‌ها را علت استیضاح فرجی‌دانا خواند و گفت: «فرجی‌دانا را به مجلس معرفی کردیم و شروع به کار کرد اما«و ما ادراک ماالبورسیه».

نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران، ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، جعفر میلی‌منفرد معاون آموزشی وزیر علوم، «امید» معاون اداری مالی وزارت علوم، نصیری قیداری معاون پارلمانی، خدایی رییس سازمان سنجش و توکلی مشاور عالی رییس سازمان سنجش و میرزاده رییس دانشگاه آزاد از چهره‌های دانشگاهی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر