اخبار

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۱۴

رشد تراکنش‌های سامانه همبانک صادرات

استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات ایران منجر به رشد٦٠ درصدی تعداد تراکنش‌های این سامانه طی تیر ماه سال جاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان‌ دهنده انجام بیش از ٨ میلیون تراکنش بوده که این میزان بیانگر رشد ٦٠ درصدی تعداد تراکنش‌های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل است. در ادامه گزارش آمده است: این سامانه بدون نصب نرم‌افزار خاص برای تمام مدل‌های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می‌آورد. امنیت، سرعت بالا همچنین رایگان بودن ازجمله مزیت‌های این سامانه است. با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین به تازگی امکان پرداخت قبوض خاص شرکت‌ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر و... با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان‌پذیر شده است.


عاملیت تامین منابع فاینانس نیروگاه زنجان با بانک صنعت

جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن بیان اینکه قرار شد نیروگاه زنجان یک از طریق منابع فاینانس چینی احداث شود، گفت: این موضوع در سفر رییس‌جمهور چین به ایران جزو تفاهمات دو کشور قرار گرفته و بانک «سی. دی. بی» مسوولیت تامین منابع فاینانس و بانک صنعت و معدن عاملیت آن را برعهده گرفت. وی که در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه «زنجان یک» و پروژه‌های برق منطقه‌یی سخن می‌گفت با اعلام اینکه هم‌اکنون زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: در تلاشیم با توسعه صنایع برق اعم از صنایع الکترونیک و‌ آی. تی به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم. وی تصریح کرد: یک نیروگاه از چهار نیروگاه یاد شده توسط دولت احداث سپس به بخش خصوصی واگذار شد اما سه نیروگاه دیگر استان که مجریان آنها از سال ٨٦ و ٨٧ تعیین شده بودند به دلیل تحریم و مشکلات بانکی در داخل نتوانستند عملیات اجرایی را آغاز کنند. رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: عملیات اجرایی نیروگاه زنجان ٢ که در مجاورت همین نیروگاه قرار دارد در سال ٩٣ آغاز شد.


راه‌اندازی داروسازی «ثنامد»

با تسهیلات بانک صنعت

شرکت داروسازی ثنامد که با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به اجرا درآمد طی مراسمی با حضور نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی ایوان کی گرمسار افتتاح شد. این شرکت با دریافت 17میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی و 230میلیارد ریال تسهیلات ریالی بانک صنعت و معدن اجرا شده و برای 150نفر اشتغال ایجاد کرده است. کارخانه داروسازی ثنامد در زمینی به مساحت 10هزار و 500 هزار مترمربع و با زیربنای 11هزار مترمربع در سه‌ طبقه احداث‌ شده و شامل بخش‌های سالن‌های تولید، آزمایشگاه‌های تخصصی، انبارها و بخش اداری است. گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون 30طرح کوچک و متوسط صنعتی با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در کشورمان به بهره‌برداری رسید و برای به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های یاد شده در مجموع 617 میلیارد ریال توسط این بانک پرداخت شده و در نتیجه برای 622 نفر امکان اشتغال فراهم آمده است.


تامین سرمایه راه‌اندازی آریاترانسفو توسط بانک ملی

مدیرعامل بانک ملی ایران ابراز داشت: تامین 450میلیارد تومان از 600میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز شرکت‌های آریاترانسفو (بزرگ‌ترین کارخانه تولید ترانسفورماتور کشور) توسط بانک ملی ایران نشانگر توانمندی این بانک است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده که در حاشیه سفر به استان سمنان و افتتاح شرکت‌های آریاترانسفو در همایش مدیران ارشد بانک ملی ایران در استان حضور یافته بود، با گرامیداشت هفته دولت، عملکرد بانک ملی استان سمنان را مورد تقدیر قرار داد و سطح بالای شاخص‌های عملکردی استان را الگویی برای سایر ادارات امور شعب بانک دانست. وی با بیان این نکته که در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تامین 90درصد منابع مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی کشور بر عهده بانک‌هاست، افزود: تجهیز منابع ارزان قیمت، مدیریت در پرداخت تسهیلات و برنامه محور بودن لازمه ارتقای بانک بوده و رمز موفقیت در این استان، اقدام هماهنگ همکاران در چارچوب برنامه‌هاست.


آمادگی گروه مالی پاسارگاد برای حمایت از محققان

مراسم افتتاحیه سومین کنفرانس بیوالکترومغناطیس ایران به میزبانی دانشگاه خاتم، در روز پنج‌شنبه 4شهریورماه 1395 و با حضور دکتر مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم، مدیر‌عامل بانک‌پاسارگاد و رییس کنفرانس، دکتر ساجدی مدیرعامل شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) و دبیر علمی این کنفرانس، محققان، کارشناسان، اندیشمندان، استادان دانشگاه و جمعی از دانشجویان برگزار شد. این کنفرانس با حمایت بانک‌پاسارگاد و شرکت شناسا، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد برگزار شد.

دکتر مجید قاسمی، رییس دانشگاه خاتم و رییس کنفرانس طی سخنانی درخصوص این کنفرانس توضیح داد و گفت: برگزاری سومین کنفرانس زیست‌ الکترو مغناطیس ایران در دانشگاه خاتم در شرایطی برگزار می‌شود که به دلیل انصراف دانشگاه سمنان، دانشگاه خاتم میزبانی را عهده‌دار شد و در کمتر از 50 روز زمینه‌های اجرا را فراهم آورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر