تکانه‌‌های «یلن» به بازار

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۰۸

وال‌استریت ژورنال:

تیتر یک این روزنامه به صحبت‌های اخیر «جنت یلن» رییس فدرال رزرو امریکا اشاره دارد. این گزارش عنوان کرده است که صحبت‌های اخیر «یلن» تاثیرات خود را در بازار نشان داده است. صحبت‌های او که در خصوص سیاست‌های پولی این بانک بود، مساله پیاده‌سازی نرخ‌های بهره طبیعی و سیاست‌های پولی آتی را نیز هدف قرار داده است. با توجه به اینکه اکثر مقامات فدرال، به حداقل یک مرحله افزایش نرخ بهره در سال جاری میلادی اشاره کرده‌اند، به نظر می‌رسد که رییس فدرال رزرو نیز چنین رویکردی را در نظر بگیرد.

میامی هرالد:

این روزنامه تیتر یک خود را به تداوم بحران در ایتالیا اختصاص داده است. آن‌طور که این روزنامه اشاره کرده است، هرقدر که تلاش برای یافتن افراد زیر آوار زلزله ایتالیا بیشتر می‌شود، ناامیدی از یافتن آنها هم بیشتر می‌شود. بر این اساس، زلزله‌یی به قدرت ۶.۲ در مقیاس ریشتر اوایل بامداد روز چهارشنبه بخش مرکزی ایتالیا را لرزاند. مرکز لرزه‌نگاری امریکا مرکز این زمین لرزه را ۱۰ کیلومتری منطقه «نورچا» واقع در ۱۵۰ کیلومتری رم پایتخت ایتالیا اعلام کرده بود. در حالی که در ساعات ابتدایی حادثه تعداد تلفات زیر ۱۰ نفر اعلام شده بود، اما فشردگی بافت شهری در این منطقه و قدرت نسبتا زیاد زمین‌ لرزه موجب شد تا تعداد تلفات آن به مرور افزایش یابد. گفته می‌شود که ساکنان شهر رم ایتالیا هم لرزه‌های این زلزله را به‌شدت احساس کردند. این زمین لرزه پس لرزه‌هایی را هم به دنبال داشته است.

مارکا:

این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان تیتر یک خود را به «ایکر کاسیاس» اختصاص داده است. این روزنامه نوشته است که « اسپانیای جدید بدون سنت ایکر در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی حاضر خواهد شد». بر این اساس، لاروخا در حضور این دروازه‌بان فاتح جام جهانی و یورو (2008 و 2012) شد. آن‌طور که این روزنامه نوشته است، او 167 بازی برای تیم ملی انجام داد، 121 پیروزی به دست آورد، در 104 بازی کاپیتان تیم بود و 102 بار دروازه اسپانیا را بسته نگه داشت. نخستین بازی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در فصل جدید از عناوین این روزنامه ورزشی است. بر این اساس، مادرید در نبود کریستیانو رونالدو به مصاف سلتاویگو می‌رود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر