طلا از رونق افتاد

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۶۱


فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به تاثیرپذیری طلا از تصمیمات اخیر فدرال رزرو امریکا اختصاص داده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، طلا بعد از رکوردی که در افزایش خود به جا گذاشته، دوباره به سمت کاهش سیر کرده است. این گزارش در حالی است که پیش از این، بانک مرکزی امریکا یا فدرال رزرو، قدرتمندترین بانک دنیا و قوی‌ترین بخش آن کمیته بازار باز فدرال است. این مجموعه کمیته‌یی‌ 12نفری است که اعضای آن 8بار در سال برای تعیین سیاست‌های پولی بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا به‌وسیله‌ تنظیم نرخ‌های بهره گرد هم می‌آیند. برهمین اساس، تصمیماتی که این نهاد می‌گیرد به صورت مستقیم تاثیر خود را روی افزایش یا کاهش قیمت طلا نشان می‌دهد.


وال‌استریت ژورنال:

تیتر یک این روزنامه به مساله رقابت‌های اخیر صورت گرفته برای کرسی ریاست‌جمهوری امریکا اختصاص دارد. بر این اساس، این روزنامه اشاره کرده که شانس ترامپ برای پیروزی و ورود به کاخ سفید بسیار سخت و راه او بسیار باریک و تنگ شده است. دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در یک ماه اخیر به‌واسطه تصمیم‌هایی که در کمیته انتخاباتی خود گرفته است، مورد انتقاد بسیاری ازجمله خود جمهوری‌خواهان قرار گرفته است. او اخیرا رییس متهم به آزار‌جنسی فاکس‌نیوز را به‌عنوان مشاور خود انتخاب کرده است. بر همین اساس نیز میزان محبوبیت او نسبت به کلینتون روزبه‌روز بیشتر کاهش می‌یابد.


مارکا:

این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان تیتر یک خود را به تمدید قرارداد «گرت بیل» اختصاص داده است. بر این اساس، مهاجم ولزی قراردادش را تا سال 2021 با رئال مادرید تمدید می‌کند. این روزنامه همچنین به بازیکنان دیگری که مادرید قراردادشان را تمدید می‌کند نیز اشاره کرده است. براساس این گزارش، رونالدو تا سال 2020، اودگارد تا 2021 و لوکا مودریچ نیز قراردادشان را تمدید خواهند کرد. این روزنامه همچنین به مساله عملکرد «پائو گسول» در تیم ملی بسکتبال اسپانیا پرداخته است. همچنین مساله حذف «ویارئال» از پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا از عناوین این روزنامه ورزشی است. این تیم در موناکو یک بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله گروهی این بازی‌ها بازماند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر