رشد 44درصدی بودجه تهران نسبت به سال گذشته

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۴۳

فرماندار تهران بااشاره به اعتبار 68میلیارد و 800میلیون تومانی شهرستان تهران از بودجه کشور گفت: این بودجه نسبت به سال قبل 44درصد رشد داشته است. عیسی فرهادی در این باره به ایسنا توضیح داد: شهرستان تهران در حوزه تخصیص بودجه مظلوم واقع شده که امیدواریم در سال جاری وضعیت بهبود یابد.

مسوولان استانی و شهر تهران باید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مانند بخش‌های آموزش، ورزش، جوانان و فنی و حرفه‌ای را موردتوجه قرار دهند و از ظرفیت بخش خصوصی در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند، شاید این ظرفیت در سایر استان‌ها نسبت به استان تهران بسیار کم یا وجود نداشته باشد. باید از اعتبارات ارزش افزوده‌ دهیاری‌ها در مسائلی مانند بهداشت و درمان، محیط‌زیست و سایر موارد استفاده کرد. وی از ارائه گزارش توسط همه دستگاه‌های سطح شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌ها باید گزارش‌های عملکرد خود را در هفته دولت ارائه دهند.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه در هفته دولت سرمایه‌گذاری خارجی در تمام دستگاه‌ها باید مورد پیگیری قرار گیرد، ادامه داد: کل اعتبارات شهرستان تهران از بودجه کشور 68میلیارد و 800میلیون تومان برآورد شده که نسبت به سال قبل 44درصد رشد کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر