صندوق کارآفرینی امید حامی کسب و کارهای خرد

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۳۳

اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید گفت: امسال 2هزارو 300میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان کشور توسط این صندوق پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، نیکنام هوشیار دیروز در نشستی با کارآفرینان استان اردبیل افزود: یک‌هزارو 320 میلیارد ریال از این تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال و اقتصاد بوده که باعث اشتغالزایی 11هزارو 200 نفر در کشور شده است. وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان حامی کسب و کارهای خرد و کوچک هر سال 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم پرداخت می‌کند تا شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم. وی با اشاره به «هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه» به عنوان شعار اصلی صندوق کار آفرینی امید بیان کرد: این صندوق با حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و با اتکا به توانمندی‌های داخلی عملا در راستای اقتصاد مقاومتی قدم بر می‌دارد.

هوشیار با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید تاثیر زیادی در رسیدن به اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری دارد، گفت: جلوگیری از خروج ارز از کشور، ایجاد اشتغال و کاهش قیمت‌ها از جمله اثرات حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید کشور از آمادگی این صندوق در همه استان‌ها برای بررسی طرح‌های پیشنهادی خبر داد و اضافه کرد: این صندوق از همه طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند، حمایت‌های لازم را می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر