80‌درصد از ارزش معاملات بورس در اختیار 31 شرکت

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۰۲

بیشترین ارزش معاملات الکترونیکی توسط شرکت کارگزاری مفید و به مبلغ بیش از 31میلیون و 789هزار میلیون ریال رقم خورده است و پس از آن شرکت کارگزاری فارابی با برخورداری از ارزش معاملات الکترونیکی بیش از 5میلیون و 526 هزار میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات را از این نظر به خود اختصاص می‌دهد و رتبه سوم به شرکت کارگزاری آگاه اعطا می‌شود.

خلاصه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری از نظر ارزش معاملات الکترونیکی و دفعات معاملات منتشر شده و از ابتدای امسال تا پایان مردادماه 110 شرکت کارگزاری از این منظر مورد بررسی و رتبه‌بندی قرار گرفتند.

بیشترین ارزش معاملات الکترونیکی توسط شرکت کارگزاری مفید و به مبلغ بیش از 31میلیون و 789 هزار میلیون ریال رقم خورده است و پس از آن شرکت کارگزاری فارابی با برخورداری از ارزش معاملات الکترونیکی بیش از 5میلیون و 526هزار میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات را از این نظر به خود اختصاص می‌دهد و رتبه سوم به شرکت کارگزاری آگاه اعطا می‌شود.

همچنین بر اساس ارزش معاملات کل شرکت‌های کارگزاری مفید، بانک پارسیان و بانک توسعه صادرات در رتبه‌های نخست قرار می‌گیرند. در مجموع می‌توان گفت بیش از 80‌درصد از ارزش معاملات بورس طی مردادماه سال جاری به 31 شرکت کارگزاری اختصاص دارد. بر اساس این گزارش، رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری از نظر دفعات معاملات نیز انجام گرفته که طی آن صرف‌نظر از کارگزاری مفید با بیش از یک میلیون و 208 هزار دفعه معامله می‌توان به شرکت‌های کارگزاری همچون آگاه، فارابی و بانک کشاورزی اشاره کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر