اخبار

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۹۷

تسهیلات 7400 میلیارد ریالی بانک تجارت

بانک تجارت در راستای برنامه دولت برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی تاکنون حدود 7400میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

رضا دولت‌آبادی، عضو هیات‌مدیره بانک تجارت روز چهارشنبه، سوم شهریورماه در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی با اشاره به برنامه‌های عملیاتی این بانک جهت پیشبرد سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی گفت: از بدو شکل‌گیری ستاد فرماندهی کل اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول محترم رییس جمهور، بانک تجارت تمام توان خود را برای اجرای برنامه‌های این ستاد به کار بسته و علاوه بر آنکه اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را با هدف تسریع در تکمیل واحدهای نیمه‌تمام و بهره‌برداری و تولید واحدهای نیمه فعال و تعطیل برای اجرا به تمامی واحدها، استان‌ها و شرکت‌های تابعه بانک ابلاغ کرده، به گونه‌یی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نظارت دقیق و جامع بر تمامی عملیات بانک جهت انطباق با سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.


تقدیر مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک پارسیان

دکترکورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک‌های خصوصی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

این مراسم که در روز سه‌شنبه 2شهریور 95 در محل مجلس شورای اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحمید خدری، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و تنی چند از نمایندگان مجلس برگزار شد، به پاس تقدیر از خدمات بانک پارسیان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک‌های خصوصی تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر از مدیرعامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک‌های خصوصی کشور که به امضای عبدالحمید خدری، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر رسیده، آمده است: جناب آقای دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان؛ با توجه به تلاش‌های ارزنده جنابعالی در بانک پارسیان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید‌کنندگان، بدین وسیله از جنابعالی تقدیر و تشکر می‌گردد. امید است با عنایت خداوند متعال در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.


بازدید عضو هیات‌مدیره

بانک صنعت از 2 طرح لرستان

حسین عسکری، عضو هیات‌مدیره بانک صنعت و معدن از 2طرح از طرح‌های این بانک در استان لرستان، شامل شرکت فولاد و ذوب آهن ازنا و کارخانجات دارویی بایر افلاک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، در این بازدید عسکری میزان موفقیت طرح‌های یاد شده و موانع موجود در مسیر اجرای طرح‌های یاد شده را مورد بررسی قرار داد.

میزان تسهیلات مصوب مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا شامل 300میلیارد ریال -که تاکنون مبلغ 150میلیارد ریال آن پرداخت شده- و مبلغ 185میلیون دلار تسهیلات ارزی است که تاکنون مبلغ 5هزار میلیارد ریال (معادل ریالی) آن در اختیار شرکت قرار گرفته است.

کارخانجات دارویی بایر افلاک نیز در دو بخش تولید داروهای دامی و انسانی فعالیت می‌کند که فاز دامی آن تاکنون 130میلیارد تسهیلات ثابت و در گردش و 13میلیون یورو تسهیلات ارزی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده و در صورت رسیدن به ظرفیت کامل برای 200نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.


626 میلیارد ریال وام ازدواج در بانک آینده

بانک آینده، درراستای گسترش فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه و اجرای قانون بانکداری بدون ربا، از طریق 95شعبه از مجموع 165شعبه خود تا پایان سال1395، در مجموع بیش از مبلغ 626میلیارد ریال برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، تخصیص داده است. مراحل اعطای این وام در بانک آینده با سرعت و در کمال سهولت وفق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد و همزمان با ابلاغ تبصره29 قانون بودجه سال1395 کل کشور نیز پرداخت وام ازدواج از 30 (سی) میلیون ریال به 100 (یکصد) میلیون ریال عادی و 200 (دویست) میلیون ریالی ایثارگری در دستور کار بوده و ماهانه در حال انجام است.


٦ طرح صنعتی با تسهیلات شعب بانک صنعت در تیر95

در تیرماه امسال تعداد ٦طرح صنعتی با بهره‌مندی از تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشورمان به بهره‌برداری رسیده و تولید خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، برای اجرا و آغاز به کار واحد‌های تولیدی یاد شده که در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، سمنان، کردستان و خراسان‌رضوی به اجرا درآمده‌اند مبلغ ٣٩میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک صنعت و معدن پرداخت شده است.

با آغاز به کار ٦طرح صنعتی به بهره‌برداری رسیده در مردادماه امسال جمعا برای ١٣٠نفر امکان اشتغال فراهم آمده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر