انتشار پرفروش‌های موسیقی مرداد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۷۱

با پایان دومین ماه تابستان، فهرست آلبوم‌های موسیقی پرفروش در مرداد ماه براساس اطلاعات سایت «بیپ‌تونز» منتشر شد. بر این اساس، آلبوم کاوه یغمایی در صدر این فهرست قرار دارد.

سرانجام بعد از سال‌ها دومین آلبوم رسمی کاوه یغمایی با عنوان «منشور» در ایران منتشر شد. دومین آلبوم پرفروش ماه، آلبوم «ناگفته» اثری از شهرام و حافظ ناظری است که در سبک کلاسیک توسط نشر حافظ مهر منتشر شده است. آلبوم «ناگفته» نخستین اثری است که از خاورمیانه به صدر فروش آثار کلاسیک جهان راه پیدا کرده همچنین نخستین‌بار است که کمپانی سونی اثر هنرمندی از خاورمیانه را منتشر می‌کند. «قایق کاغذی» نخستین آلبوم رسمی پازل بند است که در مکان سوم پرفروش‌های مرداد ماه قرار دارد. اعضای این گروه را علی رهبری (خواننده و آهنگساز) و آرین بهاری (تنظیم‌کننده و میکس و مستر) تشکیل می‌دهند. این آلبوم دارای ۱۲قطعه در سبک پاپ است که نیمه دوم مردادماه توسط موسسه فرهنگی هنری آوازی نو منتشر شده است. جدیدترین اثر محسن چاوشی که خردادماه توسط

تصویر‌گستر پاسارگاد منتشر شد با پایان ماه مرداد همچنان جزو آلبوم‌های پرفروش است.

در رده‌های دیگر پرفروش‌ترین آلبوم‌های مرداد ماه آلبوم «تو کیستی» اثری از حمید متبسم، سالار عقیلی و گروه مضراب قرار دارد. آلبوم «تو کیستی؟» از ساخته‌های شنیده شده و نشده حمید متبسم تشکیل شده است که گروه «مضراب» آن را اجرا می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر