اخبار

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۲۴

گشایش ۴۳‌میلیون حساب الکترونیک در بانک ملت

تعداد حساب‌های الکترونیک گشایش شده بانک ملت از مرز ۴۳‌میلیون حساب گذشت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تعداد این حساب‌ها در تیرماه سال ۹۵ نسبت به سال ۹۳ حدود سه‌میلیون فقره افزایش داشته است. در عین حال، شمار مشتریان بانک ملت نیز در سال جاری به ۲۹‌میلیون مشتری افزایش یافت که رشدی معادل دو و نیم‌میلیون مشتری را نسبت به دو سال گذشته، تجربه کرده است. بر اساس این گزارش، تا پایان تیرماه سال جاری، بانک ملت بیش از ۸۲۳هزار دستگاه کارتخوان فروشگاهی و بیش از ۴۶۰۰ دستگاه خودپرداز در نقاط مختلف کشور نصب و راه‌اندازی کرده است. بر این اساس، تا پایان ماه چهارم امسال، بیش از ۵۷‌میلیون فقره انواع کارت الکترونیک نیز از سوی بانک ملت صادر شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.


بانک صنعت رتبه اول در پرداخت تسهیلات به صنایع

محمدرضا علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: خوشبختانه بانک صنعت و معدن یزد طی دو هفته به رتبه اول در پرداخت تسهیلات در قالب طرح تسهیل و رفع موانع تولید در این استان رسیده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن وی ضمن تشکر از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، رتبه پرداخت بانک‌ها را به ترتیب بانک صنعت و معدن، بانک رفاه کارگران و بانک ملی برشمرد. وی با ارائه گزارشی از وضعیت رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: با تاکید و پیگیری‌های دولت، مسائل مرتبط با تولید و صنعت در ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه از تعداد پرونده‌های مصوب شده و اعلامی به بانک‌ها تاکنون ٥٦ فقره تسهیلات پرداخت شده عنوان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ١٤٦ فقره پرونده در این کارگروه مطرح شده است که بانک‌ها باید در روند پرداخت تسهیلات سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

علمدار یزدی همچنین با انتقاد از عدم مراجعه برخی متقاضیان یا انصراف از دریافت تسهیلات تصریح کرد: متقاضیان با مراجعه به ما تقاضای تغییر بانک عامل برای دریافت تسهیلات را دارند که باید بانک‌ها در این زمینه تجدیدنظر کنند و طوری برخورد کنند که پروسه کار با معطلی روبه‌رو نشود.


مشارکت بانک صادرات ایران در اجرا و تکمیل 30 طرح بزرگ

از بدو فعالیت دولت تدبیر و امید بانک صادرات ایران در زمینه اجرا و به بهره‌برداری رسیدن 30 طرح در بخش‌های مختلف مشارکت داشته است به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این طرح‌ها در بخش‌های نیروگاهی، پتروشیمی، تولید سیمان، دریانوردی و گردشگری به مرحله اجرا در آمده‌اند که علاوه بر اثر بخشی در توسعه اقتصادی کشور منجر به اشتغال آفرینی هم شده است. نیروگاه سیکل ترکیبی ٤٨٤ مگاواتی زواره اصفهان، نیروگاه انرژی گستر جم یزد، سیمان خمسه و مند دشتی، پتروشیمی ایلام، کشتیرانی بنیاد، شناور مسیر آبی ایران و عمان از جمله طرح‌های یاد شده هستند. این گزارش همچنین می‌افزاید، در خلال این مدت ٨٩ طرح بزرگ به ارزش اعتباری بالغ بر ١٣٦ هزار میلیارد ریال در بررسی‌های کارشناسانه مورد تایید قرار گرفته و مصوب شده‌اند. طرح‌های مصوب در سال آغازین دولت تدبیر و امید شامل ١٧ طرح بوده است که محل تامین منابع آن صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک، تفاهم با سازمان ذی‌ربط و بنگاه‌های اقتصادی زودبازده اعلام شده است.


اعطای نشان ملی به روابط عمومی بانک سینا

نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری به روابط عمومی بانک سینا اعطا شد. اعطای نشان ملی به روابط عمومی بانک سینا در اجلاس آیتکنشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری به روابط عمومی بانک سینا اعطا شد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنایع برتر، بانک سینا موفق به دریافت نشان ملی روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری شد. پیش‌تر نیز مدیرعامل این بانک، لوح سپاس و نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری را به پاس اجرای سیاست‌های حمایتی در راستای کمک به رونق طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا دریافت کرده بود.


مدیران ارشد بانک مسکن پاسخگوی سوالات مشتریان

همزمان با هفته دولت، مدیران ارشد بانک مسکن از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، در راستای افزایش ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک مسکن با مشتریان، مدیران ارشد این بانک همزمان با هفته دولت ضمن بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی به سوالات مشتریان در حوزه تسهیلات و انواع خدمات بانکداری پاسخ می‌دهند. بر این اساس روزهای شنبه ششم شهریور و یک‌شنبه هفتم شهریور روسای ادارات کل امور شعب استان تهران، امور شعب شهرستان‌ها، اعتبارات و تامین مالی، تبصره‌یی و اداره کل سازمان‌ها و روش‌های بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 به سوالات مشتریان در حوزه خدمات و تسهیلات بانکی پاسخ می‌دهند که بیشترین سوالات مشتریان این بانک در تماس با مشاوران این مرکز در حوزه انواع تسهیلات بانکی اعم از باسپرده و بدون سپرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر