بحران افسردگی

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۹۷

تایمز:

روزنامه تایمز لندن تیتر یک خود را به یک بحران اجتماعی در انگلیس اختصاص داده است. ‌آن‌طور که این گزارش نشان می‌دهد، میزان افسردگی در میان دختران نوجوان انگلیسی به‌شدت افزایش یافته است به‌طوری که آمار منتشر شده نشان از آن دارد که یک‌سوم دختران نوجوان در انگلیس به روان‌پریشی و افسردگی دچار هستند. این گزارش در حالی است که پیش از این برخی آمارها حاکی از‌آن بود که استرالیا، انگلیس و ایسلند در صدر فهرست کشورهای افسرده جهان قرار دارند. این آمار بر اساس مصرف داروهای ضد افسردگی منتشر شده است.


فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر اول خود را به اتمام بازی‌های 2016 المپیک اختصاص داده است. آن‌طور که این روزنامه نوشته است، بریتانیا از جمله کشورهایی است که توانسته نتیجه بازی‌های خود در المپیک را به عنوان بهترین نتیجه در طول دهه‌های گذشته به ثبت برساند. بر همین اساس، مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک نیز در ورزشگاه ماراکانا برگزار شد. با برگزاری مراسم اختتامیه سی و‌ یکمین دوره المپیک، رقابت‌های ریو 2016 به صورت رسمی به پایان رسید. این مراسم با حضور ورزشکاران مختلف رشته‌های ورزشی حاضر در این دوره در حضور هزاران تماشاگر در بزرگ‌ترین ورزشگاه برزیل صورت گرفت.


فیگارو:

تیتر یک این روزنامه فرانسوی زبان به مساله انتخابات 2017 فرانسه اختصاص دارد. بر این اساس، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که بیشتر نامزدهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری فرانسه علیه اولاند هستند. بر اساس گزارش‌ها، از سوی حزب «اکولوژیست- سبزها» که هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات درون حزبی اعلام نشده، چهره‌هایی چون «ژرار شارولوآ»، «سیسل دوفلوت» و «میشل ریوازی» اعلام نامزدی کرده‌ یا انتظار می‌رود به زودی نامزدی خود را اعلام کنند. بر این اساس، رییس‌جمهوری فرانسه هر پنج سال و با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شود. فرانسوآ اولاند در انتخابات 2012 میلادی در مقابل نیکلا سارکوزی رییس‌جمهوری سابق این کشور به پیروزی رسید. با این حال در ماه‌های اخیر تعدادی از نظرسنجی‌ها نشان داده است که بیشتر فرانسوی‌ها با انتخاب مجدد روسای جمهوری کنونی و سابق کشورشان مخالف هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر