اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۷۶

برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف در محل دایمی نمایشگاه‌ها

تهران| بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف دیروز با حضور مقامات و مسوولان ذی‌ربط همچنین علاقه‌مندان و مشتاقان این بخش در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌ کار کرد. همچنین اسفهبدی، معاون وزیر، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و هیات همراه نیز در نمایشگاه فوق مسوولان مذکور را همراهی می‌کردند. در بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف تعداد 684 شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی با وسعت بیش از 55،000 مترمربع آخرین محصولات و نوآوری‌های مرتبط با تولید فرش و تابلوفرش‌های دستباف را به معرض نمایش می‌گذارند.

بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به 2 شهر

و 33 روستا در خراسان جنوبی

بیرجند| مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از آغاز عملیات گازرسانی به 2 شهر و 33روستا همزمان با هفته دولت خبر داد. فرشید دشتی در مصاحبه با خبرنگار «تعادل» در بیرجند با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته دولت خط انتقال گاز سربیشه، اسدیه و قهستان به طول 98کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد. وی با اشاره به بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به دو شهر اسدیه و قهستان اظهار کرد: بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به 33روستا و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به پنج روستا از سایر پروژه‌های این شرکت به مناسبت هفته دولت است.


بازدید از مجتمع آب‌رسانی خروسلو

اردبیل| بهزاد کارگر، مدیر امور شهرستان بیله‌سوار به همراه کریم خسروی، معاون عمرانی فرماندار از روند اجرایی پروژه مجتمع آبرسانی خروسلو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل، بهزاد کارگر در این بازدید اعلام کرد که جهت آبرسانی به بخشی از روستاهای شهرستان بیله‌سوار تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی خروسلو احداث شده که در ۴ فاز مختلف مطالعه و طراحی شده است.کارگر اضافه کرد که در فاز اول آن تعداد۲۲روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد و اهالی محترم این روستاها در هفته دولت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند. مدیر امور شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۵ میلیارد تومان هزینه شده، افزود: برای آبرسانی خط انتقال به طول ۱۷کیلومتر اجرا شده است.


بازدید از پروژه‌های بنیاد مسکن در مراوه

گرگان| کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دفتر مرکزی بنیاد مسکن کشور به اتفاق تاجی، فرماندار شهرستان مراوه‌تپه و حق‌بین، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن از پروژه‌های درحال اجرای بنیاد مسکن بازدید کردند. بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، حق بین در ابتدای این بازدید گزارشی از روند اجرای این پروژه‌ها ارائه کرد. فرماندار شهرستان مراوه که در بازدید از روستاهای چنارلی و قرناوه مدعوین را همراهی می‌کردند درخصوص مشکلات اخذ تسهیلات مسکن روستایی مطالبی را بیان داشته و خواستار زنجیره‌یی کردن تضامن متقاضیان تسهیلات شد.تاجی با قدردانی از توجه مسوولان کشوری و استانی به مناطق محروم و مرزی و با اشاره به بافت ۸۵درصدی روستایی شهرستان مراوه‌تپه و کم دوامی و بی‌دوامی ساختمان‌های روستاییان از مسوولان خواست تا حمایت جدی را از این شهرستان داشته باشند.


برگزاری مسابقات فوتبال فرهنگسرای قرآن و عترت؛ جام شهدای قرآنی منا

شهر قدس| به همت فرهنگسرای قرآن و عترت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس؛ نخستین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای قرآنی منا با شرکت 15تیم به صورت دوره‌یی برگزار خواهد شد. مسابقه افتتاحیه دیروز یک شهریور ماه از ساعت 19:30 بین دو تیم الرحمن و یس در فرهنگسرای قرآن و عترت واقع در بلوار مصلی برگزار شد. در پایان به تیم برتر، گلزن برتر و بازیکن اخلاق جوایزی اهدا می‌شود. فرهنگسرای قرآن و عترت از علاقه‌مندان برای حضور و تماشای این بازی‌ها دعوت به عمل می‌آورد.


نیاز 600 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی مرکزی

اراک| به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان، مجید نصرالله‌نژاد با اعلام این خبر افزود: یکی از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های این اداره کل همواره ساخت و توسعه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بوده که در همین راستا می‌توان به پروژه‌های بزرگراه اراک-خمین، محور شازند-خمین، وفس-آقچه‌قلعه، مهرآباد- خارپهلو، کنارگذر شهر ساوه، محور ساوه-بویین زهرا، اراک- فرمهین، خمین محلات، خمین-الیگودرز، تقاطع‌های غیرهمسطح فرمهین، خمین و محلات و تعریض و بهسازی آشتیان- راهجرد اشاره کرد. وی درخصوص پروژه‌های این اداره کل در راستای احداث ساختمان‌ها و اماکن عمومی و دولتی گفت: در این راستا می‌توان به احداث بیمارستان‌های خمین، مامونیه و خنداب همچنین کتابخانه‌ مرکزی اراک و 8 مجتمع فرهنگی در شهرهای محلات، خنداب، دلیجان، غرق‌آباد، کمیجان، زرندیه، زاویه، غرق آباد و ایستگاه‌های هواشناسی فراهان، کمیجان و مامونیه اشاره کرد.


فرصتی برای خوانش منشور خدمت‌رسانی

ساری| مهدی عبوری، شهردار مرکز مازندران در آستانه آغاز هفته دولت پیامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: با عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت یادآور می‌شود، این هفته فرصت گرانسنگی است برای خوانش دوباره منشور خدمت‌رسانی که از سوی آن دو شهید عالی مقام در عمل تقریر شد. منشوری که سرانجام آغازش ساده‌زیستی و سرانجام آن خشنودی و خرسندی حضرت دوست است و حلقه وصل این آغاز و پایان چیزی نیست جز خدمت به مردم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر