اخبار

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۴۰

بهره‌برداری آریا استیل

با تسهیلات بانک صنعت

شرکت آریا استیل اروند که درراستای حمایت بانک صنعت و معدن از صنایع کوچک و متوسط و بسط توسعه اقتصادی در مناطق کمتر توسعه‌یافته کشورمان تامین مالی شده در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد. این شرکت با سرمایه‌گذاری بالغ بر 460میلیارد ریال، سالانه 210هزار مترمکعب بلوک و پانل AA و ملات خشک تولید کرده و برای 34نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند. میزان تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به شرکت آریا استیل اروند مبلغ 9میلیون یورو تسهیلات ارزی و 13میلیارد ریال بوده است. گفتنی است بانک صنعت و معدن در سه ماهه نخست امسال حدود 48میلیارد ریال به 7طرح بزرگ، کوچک و متوسط صنعتی در استان خوزستان تسهیلات پرداخت کرده است.


پیام علی اشرف‌افخمی به‌مناسبت هفته دولت

علی اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به‌مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است: هفته دولت فرصتی است تا در آن اهداف، برنامه‌ها و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های مختلف اجرایی به‌ویژه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور اعلام شود تا بدانیم که چه نقشی در تحقق این موفقیت‌ها داشته و چگونه می‌توانیم این نقش را در آینده پررنگ‌تر کنیم. توافق هسته‌یی و اجرایی شدن برجام و تعاملات گسترده با جامعه جهانی در زمینه‌های مختلف، دستیابی به نرخ تورم تک‌رقمی، افزایش سطح اشتغال و گرم شدن فضای کسب‌وکار و راه‌اندازی واحدهای عظیم صنعتی، در زمینه فولاد، پتروشیمی، نیروگاه و... و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که بانک صنعت و معدن به‌عنوان بخشی مهم از بدنه دولت در دستیابی به آن نقش فعالی داشته و در آینده با تلاش و همت کارکنان این بانک این نقش پررنگ‌تر خواهد شد. بانک صنعت و معدن به‌عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌یی علاوه بر استفاده از ابزارهای نوین برای تامین مالی طرح‌های صنعتی و ارتقای کیفیت خدمات برای انطباق با معیارها و شاخص‌های بین‌المللی توجه ویژه‌یی به صنایع کوچک و متوسط دارد تا بتواند در بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال درراستای اهداف دولت ایفای نقش نماید.


میدکو، نمونه بارز

اقتصاد مقاومتی است

نهمین همایش مشترک انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم، با عنوان همایش علمی، کاربردی اقتصاد مقاومتی در تاریخ 31مرداد سال1395، در محل دانشگاه خاتم و با حضور استادان برجسته کشور، اقتصاددانان، اعضای انجمن‌های علمی، اعضای انجمن مدیریت ایران، کارشناسان و جمعی از دانشجویان برگزار شد. به گزارش روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، در این همایش پورمند مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) درخصوص موضوع اقتصاد مقاومتی و ثروت‌آفرینی (ارائه تجربه‌ سرمایه‌گذاری‌های ثروت‌آفرین و ثمربخش در اقتصاد ملی) سخنرانی کرد. وی ضمن ارائه فیلمی از پروژه‌های ارزشمند شرکت میدکو در بخش معدن، درمورد فعالیت‌های معدنی این شرکت گفت: با فعالیت‌های معدنی که در شرکت میدکو آغاز شده است، مجموعه پروژه‌های این شرکت از 23پروژه به 35پروژه رسیده که تاکنون و در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت، بیش از 20پروژه به بهره‌برداری رسیده است. امیدوار هستیم تا پایان سال1397، این مجموعه را به اتمام برسانیم. این شرکت همچنین در مدت کمتر از 8سال، بیش از 90هزار شغل ایجاد کرده که تا دو سال آینده این رقم به 300هزار نفر خواهد رسید.


تمدید جشنواره حساب‌های دلسپرده بانک صادرات

بانک صادرات ایران برای فراهم کردن فرصت مشارکت بیشتر هموطنان، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه زمان شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه (دلسپرده) را تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک که با هدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، برگزاری بیست‌وششمین مرحله قرعه‌کشی بین حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در قالب جشنواره دلسپرده را در دستور کار قرار داده، برای برندگان این نوع حساب‌ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را درنظر گرفته و درراستای ایجاد فرصت مشارکت بیشتر هموطنان زمان آن را تا پایان شهریورماه١٣٩٥ تمدید کرد. بانک متبوع منابع مربوط به سرفصل قرض‌الحسنه پس‌انداز را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه سرفصل‌هایی همچون تامین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاه‌های تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونی‌های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی، واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده از حوادث قهری به مصرف می‌رساند که این اقدامات بانک نقش بسزایی در تامین نیازمندی‌های آحاد جامعه داشته است.


چقازردی عضو هیات رسیدگی به تخلفات وزارت اقتصاد شد

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه عضو اصلی هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی آمده است: به استناد ماده2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده3 آیین‌نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد دفتر هماهنگی و نظارت هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، جنابعالی به‌عنوان عضو اصلی شعبه چهارم هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی به مدت سه سال منصوب می‌شوید. در ادامه این حکم تصریح شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با دفتر هماهنگی و نظارت هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته باشید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر