آغاز پرداخت غرامت پژو به ایران

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۲۶

گروه صنعت| مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت از آغاز پرداخت غرامت پژو به ایران بابت قرارداد قبلی خود خبرداد و گفت: برای پرداخت غرامت که حتما نباید فیش نقدی ارائه کنند. امیرحسین قناتی گفت: پرداخت غرامت از سوی شرکت فرانسوی پژو به ایران در قراردادی که میان ایران‌ و این شرکت منعقد شد، دیده شده است و البته این موضوع ربطی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد؛ اما باید اطمینان داشت هر آنچه در قرارداد لحاظ شده و جزو تعهدات دو طرف است، حتما اجرایی خواهد شد.

مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: پرداخت غرامت هم ۱۰۰درصد انجام می‌شود و آغاز شده، ضمن اینکه حتما نباید برای این پرداخت، فیش نقدی ارائه کنند؛ بلکه هر آنچه در قرارداد دیده شده است، پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: البته این غرامت در طول زمان قرارداد، پرداخت می‌شود و هر تعهدی که هر طرفی داشته باشد از جمله پرداخت غرامت، اجرا و نصب خط تولید، فروش و صادرات انجام خواهد شد. به گفته قناتی، شرکت جوینت‌ونچر مشترک میان ایران و پژو تشکیل شده و هیات‌مدیره آن بالغ بر یک ماه است که مشغول به کار هستند، بنابراین آموزش نیروی انسانی که از جمله موارد پرداخت در قالب غرامت بود نیز به زودی آغاز می‌شود و همه تعهدات در این رابطه، در طول قرارداد قابل انجام است و ۱۰۰درصد اجرایی می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر