اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۰۹

خرید اقلام مورد نیاز پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد از شهرستان سرخس

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از خرید تمامی اقلام مور نیاز این مجتمع گازی از سطح شهرستان سرخس خبرداد. ابوالفضل نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تعادل در مشهد با اعلام این خبر افزود: حسب تاکید آقای سید مجید منبتی، مدیرعامل پالایشگاه خانگیران، از این پس تمامی مدیران باید نسبت به تامین کالا و اقلام مورد نیاز واحدهای ذی‌ربط خود از شهرستان مبادرت ورزند. وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر مصرف کالای ایرانی از سوی خانواده‎ها و دستگاه‎های دولتی تاکید داشتند و تحقق تاکیدات رهبری بهترین زمینه برای حمایت از تولید ایرانی است که انگیزه را در بین تولیدکنندگان داخلی افزایش می‎دهد. نعمتی تصریح کرد: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی می‎تواند به شکوفایی اقتصاد ملی کشور کمک کند. رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بیان کرد: حسب دستور مدیرعامل محترم، از امروز تمامی مدیران باید در چارچوب قوانین و استانداردهای مرتبط نسبت به تامین کالای مور نیاز واحدهای خود از سطح شهرستان اقدام کنند.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم این کار، تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و رونق بازار کسب و کار در شهرستان مرزی سرخس است.


نشست توجیهی ضدجاسوسی با موضوع سرقت علمی

ساری| در راستای ارتقای سطح آگاهی و توانمند‌سازی اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مقابله با تهدیدات احتمالی و جلوگیری از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان، نشست توجیهی ضدجاسوسی با موضوع سرقت علمی برگزار شد. دکتر فرهنگ بابامحمودی، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه آفت‌هایی برای سلامت و امنیت روحی و جسمی جامعه وجود دارد، گفت: سازمان‌های اطلاعاتی دشمن برای ضربه زدن به کشور با استفاده از شیوه‌های مختلف سعی در کسب اطلاعات در ابعاد مختلف دارد و آگاه شدن دانشمندان و محققان ما از این شگردها ضروری است.

در ادامه این جلسه توجیهی، آموزشی، شرکت‌کنندگان با شیوه‌ها و روش‌های تخلیه اطلاعاتی و راه‌های مقابله و مبارزه با ترفندهای مربوطه و چگونگی مواجه شدن با این مسائل توسط رسولی، مدرس و نماینده بخش ضدجاسوسی وزارت اطلاعات آشنا شدند.


عملیات خط‌کشی محورهای شهرستان خنداب

اراک| حسینعلی قناتی، مسوول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب با اعلام خبر فوق افزود. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، هدف از اجرای عملیات خط‌کشی در محورهای شهرستان خنداب، تعیین محدوده حرکت برای کاربران جاده‌یی و ایجاد نظم و انضباط بیشتر ترافیکی بوده و علاوه بر این، اقدامات وسیعی را در زمینه ایمن‌سازی محورهای تحت پوشش، در قالب نصب انواع تابلو و علائم راهداری و اطلاع‌رسانی اجرا کرده است. مسوول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب با بر شمردن جزئیات عملیات خط‌کشی در محورهای این شهرستان اضافه کرد.


871طرح به مناسبت هفته دولت در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

قزوین| استاندار قزوین گفت: 871طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با 10هزار و 300میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد. فریدون همتی دیروز در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای این طرح‌ها یک هزار و 264شغل به‌طور مستقیم ایجاد شده است. وی به تفکیک این طرح‌ها در بخش‌های مختلف پرداخت و گفت: 724طرح مربوط به حوزه عمرانی و زیربنایی است که با چهار هزار و 950میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند. استاندار قزوین ادامه داد: 101طرح نیز با پنج هزار و 150میلیارد ریال اعتبار مربوط به حوزه اقتصادی هستند و 46طرح نیز با 190میلیارد ریال اعتبار به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص دارند.


اقدام‌های بارز زیست‌محیطی دولت

اصفهان| استاندار اصفهان گفت: طرح بیابانزدایی شرق اصفهان از اقدام‌های بارز زیست‌محیطی و از فعالیت‌های مثبت دولت یازدهم در حفظ محیط‌زیست و مقابله با ریزگردهاست. رسول زرگرپور دیروز در بازدید از طرح بیابانزدایی 10هزار هکتاری شرق اصفهان افزود: این طرح از فعالیت‌های فراگیر، مهم و نشان‌دهنده توجه دولت به مسائل زیست‌محیطی است.

زرگرپور گفت: 2هزار و 400هکتار از این طرح با وجود کمبود آب در سال 94 نهالکاری شد و امیدواریم این میزان در سال 95 به 5هزار هکتار برسد.

وی کمبود آب و پساب برای آبیاری این منطقه را از محدودیت‌های اصلی اجرای این طرح عنوان کرد.

استاندار اصفهان از طرح بیابانزدایی شرق اصفهان به‌عنون نهضت مقابله با گرد و خاک نام برد و تصریح کرد: اقدام‌های اصلی دولت در حفظ محیط زیست با مدیریت و تلاش جهادی به‌خوبی درحال پیشرفت و انجام است.


رعایت حقوق مصرف‌کننده باعث رونق بازار کار می‌شود

اهواز| عضو هیات‌مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: تولید‌کنندگان با رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باعث رونق بازار کار خود می‌شوند و این مهم باعث افزایش جمعیت تولید‌کنندگان می‌شود.

مجید ارغنده پور دیروز در سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز بیان کرد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، هزینه نیست یک درآمد پایدار است.

وی افزود: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در بین مسلمانان عمری هزار و 400ساله دارد و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید در جامعه رواج یابد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز گفت: برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نیازی به دستگاه‌های کنترلی نیست، به عنوان یک مسلمان با رعایت اصول دین اسلام، راه و روش رعایت حقوق مصرف‌کننده وجود دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر