اخبار

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۶۷۰

2عضو هیات‌مدیره بیمه البرز انتخاب شدند

دکتر محسن وفامهر و دکتر امیر حمزه مالمیر به عنوان دو نفر از اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه البرز انتخاب شدند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه البرز، دکتر وفامهر از سوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان نماینده این صندوق در هیات‌مدیره شرکت بیمه البرز منصوب شد. این گزارش حاکی است، وی که دارای مدرک دکترای اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است هم‌اکنون به عنوان استاد تمام گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان فعالیت می‌کند. همچنین دکتر وفامهر 15تالیف و ترجمه‌ و 95 مقاله علمی در زمینه علم اقتصاد دارد که از آن جمله می‌توان به «علم اقتصاد: پیشرفت، ‌رکود یا انحطاط»، «بازار یا نابازار»، «اقتصاد کار و نیروی انسانی»، «اقتصاد تولید کشاورزی» و «اقتصاد سیاسی مناقشه اتمی ایران» اشاره کرد. بنا براین گزارش، دکتر مالمیر نیز که به عنوان نماینده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در هیات‌مدیره بیمه البرز منصوب شده است تاکنون سمت‌هایی از جمله معاونت سرمایه‌گذاری و عضویت در هیات‌مدیره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مدیر نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مدیر سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران را در کارنامه کاری خود دارد. بر این اساس، محمدرضا تقوایی، نماینده شرکت گروه مالی ملت، سید رسول تاجدار، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایراندخت عطاریان، نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، محسن وفامهر، نماینده موسسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و امیر حمزه مالمیر، ‌نماینده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعضای هیات‌مدیره بیمه البرز را تشکیل می‌دهند.


3نشان آیتک

به بانک پاسارگاد

در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک)، بانک‌پاسارگاد موفق به دریافت 3نشان ارزشمند شد.

به گزارش روابط عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این اجلاس که در تاریخ 26مرداد سال 1395، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسوولان عالی‌رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، بانک‌پاسارگاد موفق به دریافت نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری و استاندارد، تندیس ملی برترین روابط عمومی دانش‌محور و کارآمد در صنعت بانکداری و جایزه بین‌المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری (supporter of customer welfare) از سوی موسسه ICS شد. براساس این خبر، این اجلاس با رویکرد حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی توسط اتاق تعاون جمهوری‌اسلامی ایران و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران برگزار شد. محورهای اصلی این اجلاس، توسعه کارآفرینی و اشتغال، جذب سرمایه‌گذاران خارجی در مسیر تولید ملی، حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی گروه‌های تولیدی و بررسی ماده 8 قانون رفع موانع تولید است. گفتنی است در این همایش، مسوولان کشور ازجمله وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت و کار سخنرانی کرده و برخی کارآفرینان و مدیران موفق بخش خصوصی نیز به بیان دغدغه‌های خود در حوزه تولید پرداختند.


اراده جدی بانک سپه

در تامین مالی واحدهای کوچک

مدیرعامل بانک سپه درخصوص برنامه‌های سال جاری بانک عنوان کرد: بانک سپه بحث حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی را از ابتدای سال در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حمایت از واحدهای تولیدی و بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت برای ایجاد رونق اقتصادی را سرلوحه فعالیت‌های اعتباری خود قرار داده است.

محمد کاظم چقازردی اظهارداشت: تاکنون بالغ بر 800طرح تولیدی کوچک و متوسط با تسهیلاتی بالغ بر 6هزار میلیارد ریال از سوی این بانک مورد حمایت و پرداخت تسهیلات قرار گرفته است و با توجه به‌ تاکیدات دولت محترم و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پرداخت تسهیلات به‌واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که کالاهای تولیدی آنها قابلیت فروش در بازار و ایجاد تحرک و رونق در اقتصاد کشور را دارند به عنوان اولویت نخست اعطای تسهیلات بانک در سال جاری قرار دارند. مدیرعامل بانک سپه گفت: بحمدالله هماهنگی و همکاری مطلوبی بین نظام بانکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و کارگروه‌های استانی در این خصوص وجود دارد.

چقازردی افزود: در این راستا جلسات مستمری با دستور مهندس جهانگیری، معاون اول محترم ریاست‌جمهوری و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درخصوص بررسی و ارزیابی عملکرد نظام بانکی در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط برگزار می‌گردد و با اراده جدی مسوولان نظام بانکی تسهیلات قابل توجهی تا پایان شهریور به این واحدها پرداخت خواهد شد.


سود سهامداران احرار سپاهان در شعب بانک صادرات

شعب بانک صادرات ایران سود سهامداران شرکت احرارسپاهان مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ١٣٩٤ را پرداخت می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، براساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت احرارسپاهان سود سهام سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ١٣٩٤ از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز شنبه ٣٠ مردادماه سال جاری پرداخت می‌شود. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت کنند یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر