از میان سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۵۳

نامه کارمندان به‌روحانی در مورد حقوق بازنشستگی

عصر ایران| جمعی از کارمندان دولت در نامه‌یی به‌رییس‌جمهوری که رونوشت آن برای خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال شده است از حسن روحانی تقاضا کردند که اجرای این بخشنامه را متوقف کند و اجازه ندهد دوران بازنشستگی یک میلیون کارمند و اعضای خانواده آنان به ورشکستگی تبدیل شود.


انتقال سه زندانی ایرانی از تایلند به‌کشور

عصر ایران| علاوه بر این، اقدامات لازم در خصوص انتقال سه تبعه دیگر زندانی که بازگشت آنها به کشور قطعیت یافته در هفته جاری انجام و متعاقبا به ایران اعزام خواهند شد.

در راستای اجرای موافقتنامه انتقال محکومان بین ایران و تایلند و پیگیری‌های انجام شده توسط سفارت ایران در بانکوک، ۳ زندانی ایرانی در تایلند، دوشنبه‌ (روز گذشته) برای گذراندن ادامه دوران محکومیتشان به‌کشور منتقل ‌شدند.

آزادی همسر خبرنگار امریکایی در ایران

باشگاه خبرنگاران| روزنامه امریکایی واشنگتن پست مدعی شد همسر خبرنگار بازداشت شده واشنگتن پست که از ماه جولای با همسرش در بازداشت به سر می‌برد، آزاد شده است. واشنگتن پست به نقل از شوهر خواهر «یگانه صالحی» همسر «جیسون رضاییان» اعلام کرد او هفته گذشته با سپردن وثیقه آزاد شده است. واشنگتن پست افزود: صالحی که خبرنگار پیشین روزنامه نشنال امارات است، مجوز فعالیت در ایران را از دست داده است. خانواده‌ او در بیانیه‌یی اعلام کردند: ما از آزادی یگانه به قید ضمانت سپاسگزاریم.


هاشمی‌رفسنجانی: جوانان شاداب، خانواده‌ها و جامعه را بانشاط می‌کنند

روزنو| آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مسوولان معاونت ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جوانان در جوامع، گفت: جوانان شاداب، خانواده‌ها و جامعه را با نشاط و برای آینده‌نگری امیدوار می‌کنند.

وی استحکام خانواده را مساله جدی برای هر جامعه‌یی خواند و افزود: باید نمونه‌های موفق دنیا را بررسی و از نکات مثبت آنها استفاده کرد تا عواقب منفی دوران گذار از سنت به مدرنیته خانواده‌ها را کمتر تحت تاثیر قرار دهد.


وام ضروری بازنشستگان از فردا واریز می‌شود

ایران اکونومیست| رییس سازمان بازنشستگی کشور از واریز وام ضروری 200هزار بازنشسته از امروز (15مهر) خبر داد. ایراندخت عطاریان با بیان اینکه برای اعطای وام ضروری به بازنشستگان قرعه‌کشی انجام شد اظهار کرد: اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به کسانی که در قرعه کشی انتخاب شدند، اعلام می‌شود. وی درباره میزان این وام گفت: وام ضروری، دومیلیون تومان با کارمزد چهاردرصد و اقساط 36ماهه به حساب‌ها واریز می‌شود.

درخواست از رییس مجلس

حیوانات را از سیرک حذف کنید

جمعی از طرفداران حقوق حیوانات در نامه‌یی سرگشاده به رییس مجلس خواستار پیوستن ایران به کشورهای حذف‌کننده حیوانات از سیرک شدند.

کمپین درخواست حذف حیوانات از سیرک‌های کشور در این نامه می‌افزاید: تعداد سیرک‌های سراسر کشور که به‌صورت قانونی مشغول به فعالیت هستند به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد، اما همین سیرک‌هایی که به‌هر دلیل با وجود حیوان آزاری و شرایط رقت‌انگیز نگهداری حیوانات، موفق به دریافت مجوز و اجرای برنامه می‌شوند، بستری مناسب برای فعالیت معرکه گیرانی را فراهم می‌کنند که این مخلوقات بی‌گناه خداوند را وسیله ارتزاق خود ساخته‌اند. که مجلس باید به آن عکس العمل

نشان دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر