جدی‌ شدن حریم خصوصی

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۸۹


فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله سخت‌تر شدن تدابیر امنیتی در نرم‌افزارها از سوی اتحادیه اروپا اختصاص داده است. آن ‌طور که این گزارش نشان می‌دهد، این اتحادیه در نظر دارد در آینده نزدیک شرکت‌هایی همچون فیس‌بوک و مایکروسافت را تحت فشار بیشتری قرار دهد تا بتواند از منظر حریم شخصی تدابیر جدی‌تری را اجرا کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که مساله حریم خصوصی بخشی از حقوق شهروندی در کشورهایی است که تحت پوشش اتحادیه اروپا قرار دارند.

یو ‌اس تو دی:

«یواس تودی» در گزارشی مساله کاهش محبوبیت او در میان جوانان را مطرح و عنوان کرده که این کاهش محبوبیت ترامپ در میان گروه جوان، بی‌سابقه بوده است. این گزارش که براساس نظرسنجی‌های اخیر صورت گرفته است، وضعیت کلینتون را نیز چندان جالب نشان نمی‌دهد. در مدت اخیر، ترامپ و کلینتون به عنوان دو رقیب جدی، بارها تلاش کرده‌اند تا گوی سبقت را در رشد طرفداران از یکدیگر بربایند. دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا پیش از این در نظرسنجی هفتگی پایگاه خبری «ان‌بی‌سی» برای نخستین ‌بار موفق به کسب بیش از 50 درصد آرا در میان طرفداران این حزب شده بود. در این نظرسنجی که از تاریخ 18تا 24 آوریل (30 فروردین تا 5 اردیبهشت) از 10هزار و 707واجد شرایط رای‌گیری به عمل آمد، درصد آرای ترامپ با 4پله افزایش نسبت به هفته گذشته به رقم 50 رسید.

نیویورک تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله شیوع مالاریا در معادن ونزوئلا اختصاص داده است. موضوعی که این روزنامه مطرح کرده است، مربوط به تلاش برخی مردم ونزوئلا برای کشف طلا در برخی از معادن این کشور است. این گزارش نشان می‌دهد که برخی افراد در ونزوئلا به دنبال طلا هستند اما در نهایت به مالاریا می‌رسند! اشاره این روزنامه به وضعیتی است که در جست‌وجوی معادن این کشور برای افراد ایجاد می‌شود. این گزارش در عین حال تاکید کرده است که وضعیت اشتغال افراد با سواد در این کشور مناسب نیست و همین مساله عاملی برای سوق دادن آنها به جست‌وجوی طلا می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر