29میلیون تومان، رقم بازار سیاه یک تئاتر

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۸۳


قیمت نمایش پرطرفدار «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در برخی سایت‌ها به‌صورت بازار سیاه به بیش از 6200پوند (حدود 29میلیون تومان) رسید. به گزارش ایسنا، سایت‌های فروش، مجدد بلیت کمیاب نمایش «هری پاتر و فرزند ملعون» را با قیمت گزاف بیش از 6200پوند به علاقه‌مندان این مجموعه می‌فروشند، این در حالی‌ است که تهیه‌کنندگان این نمایش اعلام کرده‌اند از پذیرش کسانی که بلیت خود را از سایت‌های فروش مجدد تهیه‌ کرده‌اند، جلوگیری می‌کنند.

در سایت رسمی نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» قیمت بلیت قسمت اول و دوم نمایش درمجموع حداکثر 140پوند است اما به دلیل استقبال فراوان علاقه‌مندان به این مجموعه بلیتی در سایت اصلی موجود نیست.

تهیه‌کنندگان این نمایش قول داده‌اند که با بازار سیاه بلیت برخورد کنند و از این موضوع به عنوان یک طاعون سراسری در تئاتر یاد کرده‌اند و اعلام کردند بلیت‌هایی که از سایت رسمی تهیه‌ نشود فاقد اعتبار است و از ورود افراد به سالن اجرای نمایش جلوگیری خواهد شد و تاکنون 60رزرو که از طریق سایت‌های فروش مجدد انجام شده بود از سوی عوامل نمایش رد شده‌اند. «هری پاتر و کودک نفرین ‌شده» را هشتمین اثر از مجموعه «هری پاتر» می‌دانند اما درواقع این کتاب یک نمایشنامه است که اقتباس آن در تئاتر «وستاند» لندن روی صحنه است. این نمایشنامه براساس داستانی از رولینگ و به قلم «جک تورن» و «جان تیفانی» نوشته شده و داستان دوقسمتی آن ۱۹سال پس از شکست «ولدمورت» از «هری» را روایت می‌کند. «هری پاتر و کودک نفرین‌ شده» ابتدا قرار بود فقط در قالب یک نمایشنامه اجرا شود، اما از آنجایی که بسیاری از طرفداران امکان دیدن این نمایش را نداشتند، «رولینگ» درنهایت تصمیم گرفت متن نمایشنامه را در دنباله 7رمان قبلی خود به چاپ برساند. این نمایشنامه در قالب هشتمین کتاب از مجموعه نوشته «جی کی رولینگ» از روز 31جولای منتشر شد و در عرض 3روز بیش از 680هزار جلد در انگلستان فروش داشت و رکورد سرعت در فروش کتاب طی یک دهه اخیر را شکست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر