استخدام 19هزار نفر در دستگاه دولت

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۱۷

محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از 19هزار نفر امسال در بدنه دولت و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف کشور استخدام می‌شوند. نوبخت دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اولویت اصلی و بخش عمده این استخدام‌ها مربوط به نیروهای قراردادی در سازمان‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: کار ثبت‌نام در برخی رشته‌ها و سازمان‌های مختلف آغاز شده و در حال انجام است. سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درخصوص تغییرات احتمالی در کابینه دولت یازدهم در یک سال باقی مانده، افزود: اولویت و برنامه اساسی در این مدت تکمیل کارهای نیمه‌تمام به‌ویژه در حوزه اقتصاد و رونق تولید خواهد بود. وی با تقدیر از حضور پرشور و استقبال گرم مردم قدرشناس کهگیلویه‌وبویراحمد از رییس‌جمهوری و هیات دولت، افزود: این استان با ظرفیت و پراستعداد شایسته خدمت و نگاه ویژه ازسوی دولتمردان است. رییس‌جمهوری و هیات دولت در سی‌امین سفر استانی صبح یک‌شنبه 24مرداد95 وارد یاسوج مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد شدند.

اختصاص 9هزار و 660میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 46طرح عمرانی و اقتصادی در بخش‌های مختلف و یک‌هزار و 400میلیارد ریال یارانه تسهیلات بانکی برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار، مهم‌ترین دستاورد سفر 2روزه کاروان تدبیر و امید به کهگیلویه‌وبویراحمد بود.

دولتمردان یازدهم از 24دی سال92 برای نخستین سفر استانی از استان خوزستان و 24مرداد95 در آخرین سفر استانی از استان کهگیلویه‌وبویراحمد بازدید کردند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر