قیمت 3هزار دلاری چهره ترامپ روی سوسک

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۲۸

یک هنرمند مکزیکی‌تبار در ایالت فلوریدای امریکا با کشیدن تصویر ترامپ روی بدن سوسک توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. به گزارش عصر ایران، «کریستیام راموس» هنرمند نقاش مکزیکی‌تبار که در ایالت فلوریدای امریکا ساکن است در یک مجموعه، چهره دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا را با رنگ روغن روی بدن سوسک کشیده و به قیمت 3هزار دلار می‌فروشد.

او علاقه‌مندی خود به سیاست را رد کرده اما معتقد است یک هنرمند با زبان هنر درباره وقایع جامعه اظهارنظر می‌کند. ترامپ در جریان سخنرانی‌های انتخاباتی خود در بیش از یک سال گذشته بارها به اقلیت‌های لاتین‌تبار ساکن امریکا حمله کرده و به‌طور خاص گفته در صورت انتخاب شدن به‌عنوان رییس‌جمهور امریکا دیواری بزرگ و غیرقابل نفوذ در مرز امریکا با مکزیک خواهد ساخت.

این سخنان ترامپ با واکنش منفی بسیاری از اقلیت‌های قومی امریکا مواجه شده است. گفتنی است پرتره ترامپ بخشی از مجموعه نقاشی‌های این هنرمند از شخصیت‌های معروف جهانی است. او گفته کشیدن چهره ترامپ روی سوسک حدود 4ساعت زمان می‌برد.

دونالد جان ترامپ بیزنس‌من، نویسنده، سیاستمدار و شخصیت تلویزیونی امریکایی و نامزد حزب جمهوری‌خواه برای ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده امریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال۲۰۱۶ امریکا است که در ماه‌های اخیر به‌دلیل اظهارات جنجالی که داشته بر سر زبان‌ها افتاده است.

ترامپ از سال۱۹۷۱ رییس هیات‌مدیره سازمان ترامپ که شرکت هلدینگ اصلی معاملات املاک و دیگر منافع کسب‌و‌کاری اوست، بوده است. او اخیرا اتهاماتی را روانه کلینتون دیگر نامزد ریاست‌جمهوری امریکا کرده و صحبت‌هایی درخصوص ارتباط اوباما با داعش داشته که با واکنش‌های بسیاری همراه شده است. صحبت‌های تند ترامپ حالا او را تبدیل به یک چهره فرای انتخابات کرده است که گفته‌هایش انتقادهای بسیاری را به‌دنبال داشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر