شکست صنعت هوایی امریکا

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۷۹

وال‌استریت ژورنال:

تیتر یک این روزنامه به مساله اختلال در سامانه‌های رایانه‌‌یی خطوط هوایی امریکا اختصاص دارد. این گزارش که نشان از آسیب‌پذیری صنعت هوایی امریکا دارد، در حالی است که بیش از 650 پرواز هواپیماهای شرکت هواپیمایی امریکایی «دلتا» به دلیل نقص فنی در سامانه‌های رایانه‌یی این شرکت لغو شد. همچنین بیش از 2هزار پرواز هواپیماهای این شرکت به تعویق افتاد. با اینکه در انتهای روز سامانه در دسترس قرار گرفت، حاشیه‌های این مشکل فنی برای شرکت دلتا ادامه یافت.

ال‌پاییس:

این روزنامه اسپانیایی زبان تیتر یک خود را به مساله وعده‌های انتخاباتی اخیر در امریکا اختصاص داده است. از جمله این وعده‌ها که از سوی ترامپ بیان شده مسائل مالیاتی در این کشور است. بر این اساس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در جمع گروهی از فعالان اقتصادی دیترویت تلاش کرده است با وعده‌های مالیاتی، آرای بخشی از رای‌دهندگان امریکایی را به سوی خود جلب کند. دونالد ترامپ رقیب دموکرات خود را متهم کرد که تنها برنامه‌اش افزایش مالیات‌ها و افزایش قوانین محدودکننده برای تولیدکنندگان امریکایی است. دونالد ترامپ گفته است: «همه سیاست‌ها باید در راستای حفظ مشاغل و ثروت در درون امریکا طراحی شود. بر اساس برنامه من هیچ شرکت امریکایی بیشتر از 15 درصد درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت نخواهد کرد. به بیان دیگر ما مالیات را از ۳۵درصد به ۱۵درصد کاهش می‌دهیم.» بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها، در هفته‌های اخیر شمار افرادی که از حزب جمهوری‌خواه عدم حمایت خود را از نامزد این حزب علنی کرده‌اند، بیش از گذشته شده است.

آس:

دیدار رئال‌مادرید و سویا تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان شده است. بر این اساس، رئال مادرید در نبود پنج بازیکن به مصاف سویا می‌رود. حضور کریم بنزما نیز در این بازی مشخص نیست. صعود گابرینیه موگوروسا و کارلا سوارس به یک‌هشتم تنیس بانوان المپیک از عناوین دیگری است که این روزنامه در صفحه اول خود نوشته است. همچنین مساله رقابت‌های رافائل نادال و فرر با حریفانشان در تنیس المپیک و بازگشت آنتوان گریزمان به تمرینات اتلتیکو مادرید در صفحه اول این روزنامه ورزشی دیده می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر