زمین400 هکتاری برای توسعه بهشت‌ زهرا

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۶۱

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به توسعه بهشت‌زهرا(س) گفت: 400هکتار زمین در جنوب تهران خریداری و تحویل گرفته‌ایم.

مجتبی یزدانی درخصوص استحصال خاک و نخاله در تهران گفت: از اواخر مرداد عقد قرارداد کرده‌‌ایم که 5 هزار تن خاک و نخاله استحصال شود. وی به بحث پردازش و تبدیل زباله به انرژی اشاره کرد و گفت: ساماندهی‌هایی در این زمینه انجام داده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بحث پسماند دو سایت 1600تنی ایجاد کرده‌ایم، گفت: تبدیل پسماند انرژی در دستور کار است و با کمک بخش خصوصی این اقدام انجام می‌شود. یزدانی با اشاره به موضوع زباله‌سوز بیمارستانی گفت: تا یک ماه آینده اقداماتی در این زمینه صورت می‌گیرد و این کار هم با کمک بخش خصوصی است.

وی افزود: وضعیت موجود را بهینه می‌کنیم و درحال حاضر حداکثر 100تن زباله بیمارستانی داریم. وی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص توسعه بهشت‌زهرا(س) گفت: 400هکتار زمین خریداری و تحویل گرفته‌ایم.

به گفته یزدانی، این زمین در جنوب شهر تهران است. معاون خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص آخرین وضعیت ناوگان آمبولانس بهشت‌زهرا (س) گفت: تفاهمنامه‌یی در این زمینه صورت گرفته تا این ناوگان‌ها نوسازی شود. وی به بودجه‌یی که شهرداری برای خرید باغات در نظر گرفته اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق تعداد پارک‌ها بالا و در برخی مناطق کم است. طی هماهنگی‌های صورت گرفته در مناطق 10، 9، 11 و بخشی از منطقه 7 سرانه فضای سبز پایین است و قرار است مشکلات را در این زمینه برطرف کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر