بهره‌برداری از ۸۰۰‌ هزار واحد مسکن مهر

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۶۰

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به افتتاح ۱۰۰‌هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت گفت: در دولت یازدهم ۸۰۰‌هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده است و افتتاح 100‌هزار واحد نیز تا اواسط مهرماه به طول می‌انجامد زیرا پروژه‌ها در حدود ۲۵ استان پراکنده هستند.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با مهر افزود: برای ساخت ۲میلیون و ۲۱۵‌هزار واحد مسکن مهر با بانک‌های عامل قرارداد بسته شده است و تاکنون از این تعداد یک میلیون و ۹۱۰‌هزار واحد به پایان رسیده است. وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۲۰‌هزار واحد به افتتاح رسیده است، افزود: فاصله این دو رقم، واحدهایی است که تمام شده اما خدمات زیربنایی ندارد اما تلاش می‌شود تا پایان سال خدمات زیربنایی این واحدها هم به پایان رسیده و عدد افتتاح را به ۲میلیون واحد برسانیم. مهرآبادی گفت: در سه سال دولت یازدهم به‌طور متوسط هر سال ۲۶۰‌هزار واحد افتتاح شده است که تلاش داریم این عدد را به یک میلیون واحد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت گذشته یک میلیون و ۱۰‌هزار واحد افتتاح شده است، افزود: در دولت یازدهم به این شیوه عمل می‌کنیم که اول واحدها تحویل متقاضیان می‌شود بعد افتتاح می‌کنیم تا پروسه تحویل هم انجام شده باشد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه در سال گذشته ۲۹۲‌هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد، گفت: در حال حاضر عدد افتتاح‌ها۷۱۰‌هزار واحد است و امیدواریم به برنامه‌یی که هدفگذاری کردیم، نزدیک شویم. همچنین مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به افتتاح ۴۵۰۰مسکن مهر فاز ۱۱ از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز به فاز این پروژه‌ها خبر داد و گفت: در گام بعدی ۱۱۳۴ مسکن مهر فاز ۳ همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود و پس از آن نوبت به فاز ۸ خواهد رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر